Oorspronkelijk geplaatst door mavke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenWe hebben hier ontegensprekelijk een kenner in huis ... hij heeft er nog nooit van gehoord en zijn kennis blijkt dan ook uit zijn logisch besluit : "zullen dan ook op niets trekken als het wintertemperaturen zijn" ...
Goed lezen waarom ik die reactie geplaatst heb, die gast zegt dat de pas gemonteerde winterbanden op niets trekken bij het huidige weer.
Of denkt u dat dit een wereld van verschil ga maken bij vriesweer???Last edited by camaro 68 rs; 24/10/2016, 09:51.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAha, daar is de verkoper van Goodyear ook weer...
Comment
-
Gisteren heb ik de winterwielen weer onder mama's Mini gestoken. De zomerwielen heb ik meteen een bad gegeven, anders komt het er toch niet van.
De voorbanden zijn echt op, en 's morgens begint het echt wel koud te worden. Daarnaast zijn de lokale wegen en de banen op de boerenbuiten serieus vettig aan het worden - oogstseizoen is op tempo aan het komen. De grootste meerwaarde van winterbanden ligt volgens mij in de grip in dergelijke omstandigheden.
Ik wissel ook liever iets vroeger: altijd aangenamer om op je knietjes te zitten als het nog net iets warmer is.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenkweet, ben er op tijd bij
ik zou deze (Dunlop SP Winter Sport 4D 235/55 R19 101V) banden willen bestellen voor de Espace... iemand ervaring mee?
212 euro duurder voor de 4, just omdat kouder is buiten2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
ach ja, ik heb een FWD, ik heb niks meer te zoeken in de sneeuw2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oke dank u voor de goede raad.
Dus kan ik toch stil aan mijn winter bandjes boven halen.
( en heb ook al ondervonden dat brede banden niet aangenaam zijn op de autostrade als het goed regent. Dus daar kan ik met de smallere banden hopelijk ook al voor deel uit halen.)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk BerichtenBen er nog steeds niet uit feit is wel heb de velgen al in 19" dus die hou ik er voor zijn trouwens dezelfde als er origineel opliggen.
Comment
-
Lol als ik 4 banden op de autostrade zie voor bij rollen zal ik het zeggen
Comment
-
Hier lag er meer dan 10 cm sneeuw. eerste klant die dag had een afspraak om 8u om zijn winterbanden te laten leggen, maar kwam er pas om 11u30 door. Hij woont op 6 km van de garage, en had zich niet overslapen!
Wil maar zeggen, kijk wat verder als uwe voortuin, het kan een paar km verderop al heel anders zijn!
Comment
-
Het is misschien hier niet de juiste plaats maar ik ben aan het uitkijken voor nieuwe winterbanden. Heb een mooie prijs gekregen voor Uniroyal plus M77 de maat is 225/55/17. Geeft er iemand ervaring met deze banden?
GrMazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak
Comment
Comment