Nog alle tijd van de wereld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenCorrectie, in Vlaanderen bijna amper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMijn winterset is achteraf gezien mijn slechtste koop van de laatste jaren : behalve een week sneeuw in december 2010 hebben die banden hier aan zee amper het slecht weer gezien. Intussen zijn ze verhard en dus ondanks hun weinige kilometerstand minder efficiënt. Waren mijn zomerbanden verder versleten, ik zou nu al schakelen naar CrossClimates op mijn zomervelgen en mijn winterset afschrijven.
zet crossclimates op uw wintervelgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenzet crossclimates op uw wintervelgen.
daarom zou ik ook om esthetische redenen de 19" verkiezen, beide maten bestaan nu, en het prijsverschil is het mij waard. Een Q5 op 17" is een beetje zielig ;-)
Comment
-
Misses de 16de, ik pas de 26ste, wou de 12de maar garagist pakt een week congé.
Comment
-
Heb ook gekocht. Via via een bijna nieuw setje continental Crosscontacts gekocht in 235/55 R19 voor een prijsken.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenHeeft michelin iets zoals de pilot sports voor de winter?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgende week gaan de temperaturen weer omhoog, 'k ga nog wachten met winterbanden.
Ja, het is enorm onstabiel. Binnen +185uur geven ze nog wel meer van ijs en sneeuw, maar we weten allemaal dat dit niks voorsteld omwille van de lange termijn.
Maar hopen mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenHeeft michelin iets zoals de pilot sports voor de winter?
Pilot Alpin PA4 ?Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgende week gaan de temperaturen weer omhoog, 'k ga nog wachten met winterbanden.
Comment
-
Hier geven ze heel de week rond het vriespunt met 1 nacht/dag -1 en veel regen dus blij dat ze er onder staan ,is voor niemand hetzelfde maar in de kempen kan het enkele tot 5 graden kouder zijn dan aan bv het zeetje. En mijn vrouwtje vertrekt al om 6 uur 23km langs kleine wegen ;-) er is nooit gestrooid op dat uur als het nodig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenWinterbanden gaan niet smelten bij temperaturen van 10°C!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenWinterbanden gaan niet smelten bij temperaturen van 10°C!!
Comment
Comment