Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Vanmorgen was het 2 graden toen ik naar het werk reed, zomerbanden blijven verbazend goed presteren, 0,0 slip
    Hier 2°c en winterbanden en niets anders dan wielspin.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Comment

• Hier ook nog geen problemen met mijn Pilot Sport 4 zomersloefen.

Als ik de weersvoorspellingen mag geloven kan ik ze nog wel enkele weken laten liggen.

Comment

• 't Gaat toch voornamelijk over remmen he mannen

Comment

Ik had zelfs enkele jaren winterbanden op mijn M3. Wielspin tot in 3de, verschieten! Verkocht, zo snel mogelijk weer de PSS op
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik had zelfs enkele jaren winterbanden op mijn M3. Wielspin tot in 3de, verschieten! Verkocht, zo snel mogelijk weer de PSS op
              Had dat zelfs bij m'n 330i met Pirelli Sottozero's, wat een ramp was dat. Waren even rap weg als dat ik ze gekocht had.
              Had ook PSS als zomersloef, en presteerden pakken beter dan die Pirelli winters.
              Heb er zelfs nog even sneeuw mee gedaan, en dat ging, maar 't was wel rijden gelijk ne bompa en toch even genepen toen ik niet direct weg geraakte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                Vanmorgen was het 2 graden toen ik naar het werk reed, zomerbanden blijven verbazend goed presteren, 0,0 slip
                Deze morgen om 4.15u was het wegdek voor mij ,opgewarmd , eerst dacht ik dat een bestuurder een sigaret buiten smeet .
                Maar om de 3 sec ,ik dacht die kan zo snel niet roken.
                Er reden 2 auto's voor mijn met nog een vrachtwagen er voor.
                De autos voor mij draaiden af zodat ik achter de vrachtwagen reed, zag onmiddellijk dat die vonken daarvan kwamen.
                Ben er voor gaan rijden met mijn 4 pinkers aan tot hij stopte.
                Er was beginnende brand naast de motor, hij kon het blussen met een bidon water.
                Ik begrijp niet dat de bestuurder die eerst achter de vrachtwagen reed dat niet gezien heeft , het was gelijk vuurwerk
                of niet willen zien.
                In ieder geval was die man heel content dat ik hem "klemgereden" had.
                Z4 M40i

Comment

• Sommigen gaan toch ver om geen winterbanden te moeten leggen

Comment

• Men weet nooit echt op voorhand of er een strenge winter komt, maar FYI is de winter hier in Stockholm bijna twee maanden eerder dan vorig jaar, en is er op een paar dagen hier gelijk meer sneeuw gevallen dan in gans januari...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Gisteren ochtend hebben ze bij mijn broer op zijn werk zijn winterbanden komen steken. (firmawagen dus geen keuze van banden) 's avonds had hij hem al mispakt en is hij van het rondpunt geschoven...

Comment

• Hopelijk waren er geen slachtoffers ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                          Hopelijk waren er geen slachtoffers ?
                          2x blikschade

Comment

• Oef, da's gelukkig nog allemaal te herstellen of te vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                              Gisteren ochtend hebben ze bij mijn broer op zijn werk zijn winterbanden komen steken. (firmawagen dus geen keuze van banden) 's avonds had hij hem al mispakt en is hij van het rondpunt geschoven...

Zegt dat nu iets over de banden of over zijn rijstijl?

Comment

• De mensen hier die spinnen of ergens voorbij schuiven etc, al lang rwd, ik heb dat allemaal nog nooit meegemaakt, ook niet met 620nm, ik rij echt wel een heel pak minder vinnig dan gemiddelde forummer

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Zegt dat nu iets over de banden of over zijn rijstijl?
                                  1e ongeval dat hij heeft sedert hij zijn rijbewijs heeft (8 jaar) en doet 50 a 60.000km per jaar. Dus rijstijl valt wel mee denk ik.

Comment

• Dus, een firmawagen met Wanli banden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Dus, een firmawagen met Wanli banden ?
                                      zal hem zaterdag eens vragen welk merk ze zijn. Maar zullen geen wanli's zijn :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                                        1e ongeval dat hij heeft sedert hij zijn rijbewijs heeft (8 jaar) en doet 50 a 60.000km per jaar. Dus rijstijl valt wel mee denk ik.
                                        Dus blijft mijn vraag, waarom de conclusie dat het aan de winterbanden ligt?

Comment

• Benieuwd naar het merk en de staat van de banden.

Comment

Working...
                                          X