Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb op de Megane ook terug Crossclimates laten plaatsen, dan moet ik ze niet laten wisselen.
Goed dat die Crossclimates ondertussen ook in 18 inch bestaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe zomerwieltjes al mooi gepoetst. Klaar om er terug onder te gooien!
[afbeelding]
Een man met smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
Styling 400
Een man met smaak.
Deze zijn Mak Luft Silver in 19" met Michelin PSS (niet-RFT)
Comment
-
't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.
Comment
-
Mij maakt het niet uit wat het doet, ik heb Crossclimates steken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Uiteraard, maar het risico dat het nog echt gaat winteren is toch bijzonder klein. En als er nog een vlokje sneeuw zou vallen, dan kappen ze hier een massa aan bakken zout uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Uiteraard, maar het risico dat het nog echt gaat winteren is toch bijzonder klein. En als er nog een vlokje sneeuw zou vallen, dan kappen ze hier een massa aan bakken zout uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendaar moet het niet voor sneeuwen, als het kwik nog maar onder de 3 graden dreigt te komen zijn ze daar (hier toch)
Was ook niet echt nodig, al kunnen er altijd wel verraderlijke plekken zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWeeral een winter achter de rug zonder winterbanden, wat een gemis !“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Bij mij stond de ene op winterbanden en de andere niet.
Het comfort was bij deze met wb bij koude temperaturen toch een pak beter.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment