Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kheb het overlaatst eens doorgelezen, die hele discussie, die kerel

Met z'n 730d V12

Comment

• wellicht niet de allerknapste ter wereld maar ik ben er content van: mijn garage (waar nog wa werk aan is)

+50m², ruimte voor een brug,... en dernaast komt de carport voor 2 auto's.

Nu nog iets om al die ruimte mee op te vullen

Comment

• Krijgt ge wel een auto tussen al die palen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Krijgt ge wel een auto tussen al die palen?
          een gt3 op zijn zij moet wel lukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
            ksnap ni goed waarom je niet één grote poort hebt genomen
            die scheidingsmuur staat altijd in de weg...
            dan had ik een opzijschuifpoort moeten nemen, wat ik lelijk vond, en niet echt praktisch.

1 grote poort die omhoog gaat is mogelijk, maar dan heb ik een probleem aan de rechterkant waar een brug moet komen, dan krijjg ik namelijk geen auto omhoog. De rechterpoort moet dus hoger gestoken worden om langs dat hoger plafond te gaan met een hi-lift. zodat als de poort open staat er nog altijd een auto omhoog kan gestoken worden. (om bvb een wagen onder de brug te zetten als er al één op staat).
            Op die rechter poort komt ook een industrieele motor, omdat die een pak meer gaat opengaan dan die andere. En als ik maar één poortje moet opendoen hoop ik een beetje minder warmte kwijt te spelen in de winter. Het moet er nu ook niet te koud worden om te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              dan had ik een opzijschuifpoort moeten nemen, wat ik lelijk vond, en niet echt praktisch.

1 grote poort die omhoog gaat is mogelijk, maar dan heb ik een probleem aan de rechterkant waar een brug moet komen, dan krijjg ik namelijk geen auto omhoog. De rechterpoort moet dus hoger gestoken worden om langs dat hoger plafond te gaan met een hi-lift. zodat als de poort open staat er nog altijd een auto omhoog kan gestoken worden. (om bvb een wagen onder de brug te zetten als er al één op staat).
              Op die rechter poort komt ook een industrieele motor, omdat die een pak meer gaat opengaan dan die andere. En als ik maar één poortje moet opendoen hoop ik een beetje minder warmte kwijt te spelen in de winter. Het moet er nu ook niet te koud worden om te werken.
              't Is allezins een knappe ruimte waar je iets heel moois van kan maken! Wordt het meer een werkgarage, of meer 'showroom' garage?

Comment

Soms moet je keuzes maken natuurlijk

Mss komt het omdat de grond nog moet opgehoogd worden, maar waarom zijn er buitenmuurstenen onder de oprit van de garage geplaatst? Moet daar normaal geen arduinen drempel komen of gewoon platgemaakt?
                de dorpel komt daar op. die façade onder de dorpel ga je indd niet zien, maar om daar nu een pallet andere stenen voor te kopen vond ik ook maar dwaas. daarmee.

wordt een werkgarage, beetje 70's style.

Comment

• waar staat die garage?
                  daar staan zo te zien geen camera's, kan ik misschien is passeren met een oplegger

Comment

• Ik weet vrij zeker dat er wel een camera staat hoor

Comment

Ja dat zou puur verspilling zijn natuurlijk.
                      Gaat sowieso plezant worden zie ik

ontopic:

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Hoe zalig kan het zijn!!! Hoe lang zouden ze daarover gedaan hebben ?
                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Zalig filmke!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                          wellicht niet de allerknapste ter wereld maar ik ben er content van: mijn garage (waar nog wa werk aan is)

+50m², ruimte voor een brug,... en dernaast komt de carport voor 2 auto's.

Nu nog iets om al die ruimte mee op te vullen
                          mooie ruimte

met welke gevelsteen bouw jij? linea 3007? als het die zijn, 9 kansen op tien dat die door mijn handen gepasseerd zijn lol
                          Last edited by ; 13/06/2010, 15:16.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                              Heerlijk

Comment

• Nice!
                                Mijn vraag is of je dan nog wel buiten komt met zo'n "gewone" 4S
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Voor het vrouwtje of dagelijks mee rond te rijde zeker
                                  BMW X5 45e

Comment

• Voor mij mogen de Porsche's buiten en dan een 458 in de plaats en een Viper= droomgarage.
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                      Voor mij mogen de Porsche's buiten en dan een 458 in de plaats en een Viper= droomgarage.
                                      alle drie???
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Nee de CGT mag wel blijven.
                                        Mr Drift

Comment

• Als ik ze kreeg, vlogen ze bij mij allemaal buiten

Comment

Working...
                                          X