Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ksnap ni goed waarom je niet één grote poort hebt genomen
die scheidingsmuur staat altijd in de weg...
dan had ik een opzijschuifpoort moeten nemen, wat ik lelijk vond, en niet echt praktisch.
1 grote poort die omhoog gaat is mogelijk, maar dan heb ik een probleem aan de rechterkant waar een brug moet komen, dan krijjg ik namelijk geen auto omhoog. De rechterpoort moet dus hoger gestoken worden om langs dat hoger plafond te gaan met een hi-lift. zodat als de poort open staat er nog altijd een auto omhoog kan gestoken worden. (om bvb een wagen onder de brug te zetten als er al één op staat).
Op die rechter poort komt ook een industrieele motor, omdat die een pak meer gaat opengaan dan die andere. En als ik maar één poortje moet opendoen hoop ik een beetje minder warmte kwijt te spelen in de winter. Het moet er nu ook niet te koud worden om te werken.
dan had ik een opzijschuifpoort moeten nemen, wat ik lelijk vond, en niet echt praktisch.
1 grote poort die omhoog gaat is mogelijk, maar dan heb ik een probleem aan de rechterkant waar een brug moet komen, dan krijjg ik namelijk geen auto omhoog. De rechterpoort moet dus hoger gestoken worden om langs dat hoger plafond te gaan met een hi-lift. zodat als de poort open staat er nog altijd een auto omhoog kan gestoken worden. (om bvb een wagen onder de brug te zetten als er al één op staat).
Op die rechter poort komt ook een industrieele motor, omdat die een pak meer gaat opengaan dan die andere. En als ik maar één poortje moet opendoen hoop ik een beetje minder warmte kwijt te spelen in de winter. Het moet er nu ook niet te koud worden om te werken.
't Is allezins een knappe ruimte waar je iets heel moois van kan maken! Wordt het meer een werkgarage, of meer 'showroom' garage?
Mss komt het omdat de grond nog moet opgehoogd worden, maar waarom zijn er buitenmuurstenen onder de oprit van de garage geplaatst? Moet daar normaal geen arduinen drempel komen of gewoon platgemaakt?
de dorpel komt daar op. die façade onder de dorpel ga je indd niet zien, maar om daar nu een pallet andere stenen voor te kopen vond ik ook maar dwaas. daarmee.
Comment