Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Rare combinatie van wagens, vind dit nogal een patsercollectie

Comment

• Meer foto's van die Rivierablauwe LP?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
        Idem.

Comment

hoezo, die dingen rijden toch allemaal goed?

Comment

• Ik vraag me toch soms af of al die garages wel van 1 en dezelfde eigenaar zijn. Kan in veel gevallen (volgens mij) evengoed een soort van Engine Room of zo zijn, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Ik vraag me toch soms af of al die garages wel van 1 en dezelfde eigenaar zijn. Kan in veel gevallen (volgens mij) evengoed een soort van Engine Room of zo zijn, niet?
              Ik dacht net hetzelfde toen ik bovenstaande garage zag.
              Het ook haast niet anders.

Comment

• kan heus wel, kijk wat jay leno allemaal heeft, daar is dit niks tegen.
                Wat wel kan wijzen op het feit dat ze misschien niet van een particulier zijn is het feit dat ze allemaal vrij nieuw zijn. Om dat altijd zo up to date te houden moet ge er al serieus geld aan uitgeven voor hoeveel ge er waarschijnlijk mee rijdt, zie ik een particulier niet snel doen, als ge verhuurt is dat een stuk vanzelfsprekender.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                  ja ik zou toch ook liever een vloot skoda's hebben en een opel gtc om eens zot te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                    Ik dacht net hetzelfde toen ik bovenstaande garage zag.
                    Het ook haast niet anders.
                    ik denk dit vooral bij foto bovenaan blz 16 (beton bunker)
                    vergelijk het met oldtimerfarm in aalter, of gelijkaardig spul in buurt van Waterloo (waar de gestalde wagens zijn geen eigendom zijn van particulieren, maar verhuurd worden op dag/uur-basis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      hoezo, die dingen rijden toch allemaal goed?
                      Daar twijfel ik niet aan, ze zullen buitengewoon goed rijden. Maar om dat als collectie te hebben staan, nee danku.

Allemaal recente wagens met een vrij groot m'as tu vu gehalte, van iedere soort de populairste, vind dit teveel een "nieuw geld" garage.

Ofzo

Comment

• Het is bewonderingswaardig u niet met profilering en het zoeken naar een populair imago bezig te houden en gewoon te kopen waar ge zin in hebt. Ik zeg niet dat dat hier het geval is maar door het te voordelen doet ge het tegenovergestelde.

Comment

Daar twijfel ik niet aan, ze zullen buitengewoon goed rijden. Maar om dat als collectie te hebben staan, nee danku.

Allemaal recente wagens met een vrij groot m'as tu vu gehalte, van iedere soort de populairste, vind dit teveel een "nieuw geld" garage.

Ofzo
                          Een California en zo'n mottige Maserati zijn dan nog quasi dezelfde auto.

Comment

• Die mannen verdienen precies goed hun brood met toneeltjes te spelen
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Ofzo

Ik deel uw mening volledig. Stuk voor stuk speciallekes maar geen enkele met een verhaal achter. De oudste auto kan hooguit pakweg een jaar of 4 zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Het is bewonderingswaardig u niet met profilering en het zoeken naar een populair imago bezig te houden en gewoon te kopen waar ge zin in hebt. Ik zeg niet dat dat hier het geval is maar door het te voordelen doet ge het tegenovergestelde.
                                Ik ben blij dat ik je een plezier kan doen door je tegen te spreken, mijn beste Geezer

Comment

Ik ben blij dat ik je een plezier kan doen door je tegen te spreken, mijn beste Geezer
                                  hahaha

dankjewel

Comment

• Hoewel ik met dit ook echt subliem vind

Comment

• Comment

wat een prachtig duo, milf met haar dochter om het zo te zeggen

Comment

Working...
                                        X