Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Getver zeg, wat een supercollection! Eentje om van te dromen en waarschijnlijk ook niet meer dan dat voor de meesten onder ons...
    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Deze kan er ook nog bij.

Comment

• Veel te zuiver

Comment

• Over de 250gto en shelby:

ive been getting alot of questions regarding the 250 gto and the shelby

the 250 gto is a recreation of the original 62 250 gto

as for the shelby here is more information about it

http://http://www.rmauctions.com/CarDetails.cfm?SaleCode=MO10&CarID=r134&Currency=

also heres a video of it being purchased in the rm auction ..
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Bugatti Veyron 16.4 by Niels de Jong, on Flickr

Mercedes-Benz SLR Roadster by Niels de Jong, on Flickr

Bugatti Veyron by Niels de Jong, on Flickr

Comment

• *EXPLORED*Bugatti Veyron 16.4 by RobbertK, on Flickr

Comment

• Perridon?

Heeft wat weg van een decor van André Rieu ofzo.

Comment

• Jammer dat die 250 GTO een replica is.

Comment

• en waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• zotjes, zalige foto's ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Perridon?

Heeft wat weg van een decor van André Rieu ofzo.
                        Daarom is die kerel ook zo goed als failliet, door het bouwen van zulke decors.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          en waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.

Wat voor blok leggen ze dan meestal in zo'n replica?
                          Toch niet een origineel vermoed ik

Comment

• met een goede replica wordt allles nagebouwd
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              en waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.
                              Wat is dit een onnozele opmerking.
                              Zo kan je alles verdedigen.
                              Waarom koop je nog een originele vintage Rolex als je perfect een replica voor minder kan kopen?
                              Waarom koop ik me een echte Riva als ik ook voor minder een ander merk kan kopen?
                              Waarom koop ik me een echt Frans chateau als ze in de US, China of Rusland voor minder staan geprijsd?

Comment

• euhm, voor minder??

ik denk dat gij niet weet hoeveel het kost een exacte replica te laten bouwen. Misschien eens aan D'ieteren vragen die 3 audi racewagens hebben laten nabouwen.

eerder chapeau aan de opdrachtgever om zoiets te ondernemen en op die manier echt vakmanschap te ondersteunen. Goede carrosseriebouwers zijn niet meer dik gezaaid op deze aardkloot.
                                Misschien dan ook eens gaan kijken in het Schlumpf museum in frankrijk waar men een oude bugatti in de ateliers helemaal heeft nagemaakt. Kunst met de grote 'K'!!
                                www.peugeotforum.be

Comment

• gij hebt het over de verkoopprijs en dat is nu net jammer voor diegene die er eentje laat namaken: die krijgt zijn geld daar nooit meer uit omdat de replica nu eenmaal geen matching numbers heeft volgens de mierenneukers

laat maar eens een koetswerkpaneel door een plaatslager maken die zijn job kent

niet van de prijs achterovervallen
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• trouwens, het voorbeeld dat ge laat zien is niet echt een replica, maar wel een ombouw van een bestaand model

dus geen opbouw vanaf nul
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Voor de prijs van een echte laat ik er mij 33 replica's bouwen.

Comment

• nu is het mjin moment om te lachen...
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                        X