Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk BerichtenGroot gelijk
je hebt het zeer mooi verwoord .
het kon niet beter gezegt worden .maar zoals je zegt dit is natuurlijk een droom een droom die ik iedereen hier wel doe wens waarom niet
maar ben just een paar dage terug van dubai met men schoonbroer en
daar zijn we een vriend van hem gaan bezoeke die man had daar een super grote villa met ook zo garage's en zeer duure wagens en dan had die zo een butler die met een plato kwam me alle sleutels en dan mocht de eigenaar kieze me welke wage hij ging rijde .
en zo kiest hij een wage voor smorgens s'middag's en avond
maar dat zijn mense die me geld spele en die zich op den duur begine te vervelen omdat ze zo veel geld hebben.
Volgens mij zijt gij ne zeveraar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk BerichtenGroot gelijk
je hebt het zeer mooi verwoord .
het kon niet beter gezegt worden .maar zoals je zegt dit is natuurlijk een droom een droom die ik iedereen hier wel doe wens waarom niet
maar ben just een paar dage terug van dubai met men schoonbroer en
daar zijn we een vriend van hem gaan bezoeke die man had daar een super grote villa met ook zo garage's en zeer duure wagens en dan had die zo een butler die met een plato kwam me alle sleutels en dan mocht de eigenaar kieze me welke wage hij ging rijde .
en zo kiest hij een wage voor smorgens s'middag's en avond
maar dat zijn mense die me geld spele en die zich op den duur begine te vervelen omdat ze zo veel geld hebben.
De foto's die hier getoond worden zijn gefortuneerde mensen met een auto-passie
En zeg nu zelf.. die manne in Dubai hebben toch niets van stijl/klasse? enkel maar bling bling en that's it. Ook hun wagens in een loods.. dat kan iedereen.
Je garage inrichtingen met hoogstaand materiaal, DAT is een droomgarage
En als je bij die vriend op bezoek bent geweest, zal je wel met heel wat hebben mogen meerijden?Pics van die zijn garage?
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenheb in men leve op laatse geweest waar jij van kan drome mijn vriend en andersom meschien ook
maar ben toch wa meer gewoon dan de gewone forum lede hier .
ik kom dagenlijks SUPER RIJKE mense tege die een kast van een villa hebbe of ne super peper duure wage hebbe maar niets slecht mee bedoeld of zo .
maar ben wa meer gewend de grootste pooier in kosovo heeft zelfs zo'n wagens en huize .
dit is niets nieuws
En ken je die rijke mensen, of rij je gewoon eens voorbij een villawijk ?
Iedereen op dit forum kent wel iemand met een exclusieve wagen, of bezit er zelf 1 in de familie .
Nothing special
En pooier pooier..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe sultan
De foto's die hier getoond worden zijn gefortuneerde mensen met een auto-passie
En zeg nu zelf.. die manne in Dubai hebben toch niets van stijl/klasse? enkel maar bling bling en that's it. Ook hun wagens in een loods.. dat kan iedereen.
Je garage inrichtingen met hoogstaand materiaal, DAT is een droomgarage
En als je bij die vriend op bezoek bent geweest, zal je wel met heel wat hebben mogen meerijden?Pics van die zijn garage?
Ohja? plaatsen zoals ?
En ken je die rijke mensen, of rij je gewoon eens voorbij een villawijk ?
Iedereen op dit forum kent wel iemand met een exclusieve wagen, of bezit er zelf 1 in de familie .
Nothing special
En pooier pooier..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichtenwat dromen hier toch veel mensen
zoiets is praktish niet haalbaar in ons landje
De wil om ergens te komen in het leven
meer heb je niet nodig. (en een beetje geluk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames
@ koentje007, ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien moet je eens van je luie reet komen en zelf aan die droom bouwen ipv op uw papa te rekenen
en btw: Wat een garages in dit topic!
waarom is alles hier in dit landje zo beschaafd en bekrompen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten21 en al zo verbitterd...
De wil om ergens te komen in het leven
meer heb je niet nodig. (en een beetje geluk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEigenlijk vooral dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenNee, als je een goed idee (plan) hebt dan lukt het volgens mij ook al.
Maargoed, dat is een discussie zonder einde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaarmee alleen kom je er niet volgens mij.
Maargoed, dat is een discussie zonder einde...
Zo denk ik er over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMensen met Maserati's zijn in de eerste plaats mensen met geld. Soms hebben die stijl en soms niet.Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenMeestal hebben ze stijl, want anders zouden ze zoals de meeste mensen met wat geld Ferrari - Porsche - ... kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesBij mij identiek hetzelfde, die 1ste verdieing moet wel een vide hebben zodat ik naar beneden kan kijken en de auto's kan bewonderen ipv die glazen vloer...
Je bent één ding vergeten; een stripperspaal
@ koentje007, ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien moet je eens van je luie reet komen en zelf aan die droom bouwen ipv op uw papa te rekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat een onzin, stijl is wel wat anders een een maserati kopen omdat een ferrari/porsche u te sportief is. Stijl impliceert persoonlijkheid en smaak, niet een of ander merk kopen, dat stijlvol vinden is gewoon oppervlakkig.
Bij Maserati moet je niet zijn voor prestaties zoals bvb een Ferrari.
Zo kan je nog even doorgaan.
Het gaat hem gewoon om het geheel plaatje bij zo'n persoon icm met een Maserati.
Als je aan het rijden bent geniet je van de prachtige V8 en van de sublieme materialen die rijkelijk gebruikt zijn om het interieur te voorzien van zijn residentiële look.
Je zal niet de snelste zijn, je zal misschien niet aankomen. Maar dat is bij andere auto's ook zo, zo blijkt.
Als ik 90% van de mensen bekijk die ik ken met een Maserati, dan hoor je vaak: de geschiedenis, de luxe, de beleving, de passie. Als ik merk dat mensen een auto kopen omdat het merk geschiedenis heeft. Sorry, dat vind ik stijlvol. Evenals de beleving en passie.
Dat is geloven in de waarden van merk als klant.
Ik ga geen discussie voeren met jou over wat wel of niet stijlvol is.
Als ik een dame zie voorbijlopen met Christian Louboutins, dan vind ik dat stijlvol als ze er mee kan stappen en er zich ook naar kleedt. Jij vindt dat misschien niet, ik wel.
Als ik zie dat iemand een mooi kostuum met de juiste schoenen. Dan denk ik van mooie combinatie maar als die gast een smeerlapke blijkt te zijn. Dan vind ik dat niet stijlvol.
Stijlvol is subjectief en als ik laat jou beslissen wat jij iets met stijl vindt en wat niet, laat mij dat dan ook doen.
Als je woorden als oppervlakkig gaat aanhalen dan respecteer je men mening niet, zonder ze volledig te kennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenBij Maserati moet je niet zijn voor betrouwbaarheid zoals bvb een Porsche.
Bij Maserati moet je niet zijn voor prestaties zoals bvb een Ferrari.
Zo kan je nog even doorgaan.
Het gaat hem gewoon om het geheel plaatje bij zo'n persoon icm met een Maserati.
Als je aan het rijden bent geniet je van de prachtige V8 en van de sublieme materialen die rijkelijk gebruikt zijn om het interieur te voorzien van zijn residentiële look.
Je zal niet de snelste zijn, je zal misschien niet aankomen. Maar dat is bij andere auto's ook zo, zo blijkt.
Als ik 90% van de mensen bekijk die ik ken met een Maserati, dan hoor je vaak: de geschiedenis, de luxe, de beleving, de passie. Als ik merk dat mensen een auto kopen omdat het merk geschiedenis heeft. Sorry, dat vind ik stijlvol. Evenals de beleving en passie.
Dat is geloven in de waarden van merk als klant.
Ik ga geen discussie voeren met jou over wat wel of niet stijlvol is.
Als ik een dame zie voorbijlopen met Christian Louboutins, dan vind ik dat stijlvol als ze er mee kan stappen en er zich ook naar kleedt. Jij vindt dat misschien niet, ik wel.
Als ik zie dat iemand een mooi kostuum met de juiste schoenen. Dan denk ik van mooie combinatie maar als die gast een smeerlapke blijkt te zijn. Dan vind ik dat niet stijlvol.
Stijlvol is subjectief en als ik laat jou beslissen wat jij iets met stijl vindt en wat niet, laat mij dat dan ook doen.
Als je woorden als oppervlakkig gaat aanhalen dan respecteer je men mening niet, zonder ze volledig te kennen.
Ik vind alleen dat nogal veel mensen vinden dat als ge dit koopt of dat koopt ge stijlvol zijt. ( je zei ook mensen die een maser kopen hebben stijl, daar reageerde ik op, al is je redenering misschien wat ruimer dan dat) Qua auto's is dat dan maserati of aston ipv porsche of ferrari en audi ipv bmw. Ik vind deze houding echt onzin en goedpraterij want ik vind stijl iets heel anders dan 'minder flamboiant / ingetogener. Een maser/aston koop je omdat je niet echt van sportief rijden houdt, of omdat je een daily nodig hebt, maar je toch een mooie auto met karakter wil. Een audi koop je omdat een scherp rijgedrag je minder interesseert maar je toch een premium merk wil en de degelijkheid waar het merk voor gekend is is mooi meegenomen en voor veel mensen belangrijker dan een scherp stuurgedrag.
Een bepaald merk kopen kan iedereen die er genoeg geld voor heeft en stijlvol wil overkomen, is die persoon dan al stijlvol? Vind ik niet.
Een auto die getuigt van stijl vind ik iets als een db4 gt zagato, ontzettend mooi en je moet al best een kenner zijn om te weten wat het precies is, het is een keuze voor iets onbekends dat toch erg mooi is en daarmee de goede smaak van de eigenaar toont.
Ik wil hier ook niet echt discussieren over wat stijlvol is, maar er hangt bij veel mensen toch een beetje een verkeerd idee rond dat begrip, en ik vind dat het vaak erg fout gebruikt wordt. Ik vind een maser niet stijlvoller dan een ferrari, die keuze is gewoon een voorkeur. En gezien stijl persoonlijk is vind ik dat je dan moet kiezen wat je wil en dat dat verder geen invloed op u heeft qua stijlvolheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenJe neemt het erg mooi op. Ik wilde u ook niet beledigen hoor, ik zei mijn mening maar gewoon, soms breng ik dat niet zo subtiel, maar het was niet persoonlijk bedoeld hoor.
Ik vind alleen dat nogal veel mensen vinden dat als ge dit koopt of dat koopt ge stijlvol zijt. ( je zei ook mensen die een maser kopen hebben stijl, daar reageerde ik op, al is je redenering misschien wat ruimer dan dat) Qua auto's is dat dan maserati of aston ipv porsche of ferrari en audi ipv bmw. Ik vind deze houding echt onzin en goedpraterij want ik vind stijl iets heel anders dan 'minder flamboiant / ingetogener. Een maser/aston koop je omdat je niet echt van sportief rijden houdt, of omdat je een daily nodig hebt, maar je toch een mooie auto met karakter wil. Een audi koop je omdat een scherp rijgedrag je minder interesseert maar je toch een premium merk wil en de degelijkheid waar het merk voor gekend is is mooi meegenomen en voor veel mensen belangrijker dan een scherp stuurgedrag.
Een bepaald merk kopen kan iedereen die er genoeg geld voor heeft en stijlvol wil overkomen, is die persoon dan al stijlvol? Vind ik niet.
Een auto die getuigt van stijl vind ik iets als een db4 gt zagato, ontzettend mooi en je moet al best een kenner zijn om te weten wat het precies is, het is een keuze voor iets onbekends dat toch erg mooi is en daarmee de goede smaak van de eigenaar toont.
Ik wil hier ook niet echt discussieren over wat stijlvol is, maar er hangt bij veel mensen toch een beetje een verkeerd idee rond dat begrip, en ik vind dat het vaak erg fout gebruikt wordt. Ik vind een maser niet stijlvoller dan een ferrari, die keuze is gewoon een voorkeur. En gezien stijl persoonlijk is vind ik dat je dan moet kiezen wat je wil en dat dat verder geen invloed op u heeft qua stijlvolheid.
Over die Aston DB4, dat getuigd van smaak of goede stijl in se van auto's. Maar zet die auto in een loods en dat is niet stijlvol. Zet die auto in een garage zoals de openingsposten, dan ben je voor mij stijlvol. Snap je? :p
We zullen het houden bij: We vinden beide dat de meeste garages in voorgaande posten ons zeer in de smaak vallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenWe zullen het houden bij: We vinden beide dat de meeste garages in voorgaande posten ons zeer in de smaak vallen
Comment
Comment