Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Hier teken ik voor
    Agree!

Comment

• Ik hoef er zelfs maar 4 van! S65, GT3, 360CS en F40 please thankyouverymuch.

Comment

Deze naast mekaar in een garage, stel je voor..

Ik denk niet dat ik ooit met die onderste zou rijden...

Comment

Hier teken ik voor
          Uit heel die garage zou ik eigenlijk enkel de GT3 houden

Comment

• F40, CGT en die GT3.

Pretty perfect.

Comment

• Bwa, Zonda F en een ZR1 zouden het voor mij pas écht afmaken.

En een 599 GTO natuurlijk.

Comment

• Tja, zo kunnen we bezig blijven hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Tja, zo kunnen we bezig blijven hé.
                  Ja, een Lambo mag er nog ook bij.

En een Aston misschien ook.

Comment

• Comment

• Comment

Hier teken ik voor
                        Ik zou nooit weten wat kiezen met zo'n garage.

Edit; maar series, ik zou er dan een paar verkopen.
                        Die MB S AMG lijkt me obvious, de ritjes naar het werk, de kinderen mee gaan halen, naar de oma ermee, ... Kortom de "saaie" kilometer.

Maar dan, de plezierritjes, WTF moet je dan nemen??
                        De CGT of toch de F40?
                        En dan voor op 't circuit, de GT3?
                        Of mss toch de Scuderia?
                        Maar ook een plezierritje met de GT3 dat ik erna ook nog naar de bakker kan gaan.
                        En dan hebben we die 360 CS nog niet gehad...

Last edited by Spillies; 05/06/2010, 04:43.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          F40, CGT en die GT3.

Pretty perfect.
                          En waar ga je uw kinderen mee vervoeren of met wat ga je op skivakantie?

Er moet daar nog een RS6 voor de vrouw bij imho!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Hier teken ik voor
                            Ik zou direkt een bouwvergunning aanvragen voor nog enkele poorten extra...
                            Nog plaats maken voor een gifgroene Gallardo, een wit-blauwe 1973 Carrera 2.7RS, een badkamerblauwe NSU TT met Spiess tuning, een Kawasaki groene GT3 , een zilvergrijze CLK Black-Series, en voor dagelijks vervoer een Grantourismo S....
                            Mijn Ferrari 250 GTO zou ik gewoon in mijn salon zetten
                            In een later stadium bouw ik natuurlijk een exacte copy van de Nördschleife op mijn domein,maar dan met hamburgerkraam op de parking.

Voetjes maar terug op de grond zeker...toerke doen met Roxanne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                              Ik zou direkt een bouwvergunning aanvragen voor nog enkele poorten extra...
                              Nog plaats maken voor een gifgroene Gallardo, een wit-blauwe 1973 Carrera 2.7RS, een badkamerblauwe NSU TT met Spiess tuning, een Kawasaki groene GT3 , een zilvergrijze CLK Black-Series, en voor dagelijks vervoer een Grantourismo S....
                              Mijn Ferrari 250 GTO zou ik gewoon in mijn salon zetten
                              In een later stadium bouw ik natuurlijk een exacte copy van de Nördschleife op mijn domein,maar dan met hamburgerkraam op de parking.

Voetjes maar terug op de grond zeker...toerke doen met Roxanne.

Lol,wat een zalige droom...Zou die NSU echter vervangen door Eleanor,en de 1973 carrera door een GT40

Comment

• ik zou ze niet vervangen maar aan de collectie toevoegen

Comment

• ---Dromen mag hé--- Wat een zalige garage's ! Als ik het geld later heb, zou ik het hier zeker insteken ! :-)
                                  There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

Da's toch ongelooflijk! Komaan jo, heerlijk gewoon!
                                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Wa zegt gij ? Gaan we de familie erbij betrekken?
                                      Fuckyou paljas
                                      jeeej rellen !

Comment

• Waar komt gij nu nog mee af?
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Vipdriver-tijden
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X