Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Praktisch .... NOT!
Ik zie u daar uw kar al parkeren, lekker warm na 100km gereden te hebben in de regen.
Gezellig in uwe living de uren erna
Dan laat je hem even buiten staan hé Als het weer een beetje meezit kan je hem snel even afdrogen en binnenzetten hé
Of doordeweeks zijn er andere manieren om je te verplaatsen hé zoals de trein bevoorbeeld.
Er zijn denk ik wel mensen die tijdens de week een andere auto hebben, of zelfs de trein nemen :s, en in de weekend hun auto- liefde buitenhalen om eens te genieten.
Sommige mensen schijten echt geld, wij kunnen er alleen maar van dromen...
(letterlijk, ik droom van een loods met op de gelijksvloers al m'n karren en ook nog een 1ste verdiep met glazen vloer waar ik een lounge van maak met bar, pokertafel, biljarttafel en wat gameapparatuur )
(letterlijk, ik droom van een loods met op de gelijksvloers al m'n karren en ook nog een 1ste verdiep met glazen vloer waar ik een lounge van maak met bar, pokertafel, biljarttafel en wat gameapparatuur )
jullie zij ni veel gewoon moek zegge
in dubai hebbe ze dubbel zo grotere garages staan nog maar te zwijge over de prins die alle luxe merke heeft staan in volgorde.
En jij bent wel veel gewoon??
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
* De originele tekst (te lezen in Alexx zijn post ) *
Het gaat hem gewoon over het geheel. In Dubai, bvb die Sultan of zoon van Sultan, dat is een loods waar 100 (of meer) auto's staan en , ok, ik geef toe dat is een droom. Maar daar is het gewoon een loods met auto's in.
Deze garages zijn bedoeld om het voertuig als kunst, als een soncept te verweven in een prachtige garage. Je moet het geheel plaatje zien.
Die ene woonkamer met die Ferrari 512BB of Maserati GranTurismo is heel onpraktisch, maar voor iedereen is het een droom. Die auto's staan als kunstobjecten in hun garage.
heb in men leve op laatse geweest waar jij van kan drome mijn vriend en andersom meschien ook
maar ben toch wa meer gewoon dan de gewone forum lede hier .
ik kom dagenlijks SUPER RIJKE mense tege die een kast van een villa hebbe of ne super peper duure wage hebbe maar niets slecht mee bedoeld of zo .
maar ben wa meer gewend de grootste pooier in kosovo heeft zelfs zo'n wagens en huize .
dit is niets nieuws
Dat is heel goed voor jou! Maar er zijn ook mensen hier die connecties of kennissen hebben waar jij kan van dromen. Die SUPER RIJKE mensen waar jij over spreekt zien jou misschien als (maar) een chauffeurtje met een 7-reeks, terwijl ze bevriend met anderen op dit forum.
Dit is helemaal niet slecht bedoeld maar jij wierp die eerste steen
Het gaat hem gewoon over het geheel. In Dubai, bvb die Sultan of zoon van Sultan, dat is een loods waar 100 (of meer) auto's staan en , ok, ik geef toe dat is een droom. Maar daar is het gewoon een loods met auto's in.
Deze garages zijn bedoeld om het voertuig als kunst, als een soncept te verweven in een prachtige garage. Je moet het geheel plaatje zien.
Die ene woonkamer met die Ferrari 512BB of Maserati GranTurismo is heel onpraktisch, maar voor iedereen is het een droom. Die auto's staan als kunstobjecten in hun garage.
En ik zou het ook doen!!
Groot gelijk
je hebt het zeer mooi verwoord .
het kon niet beter gezegt worden .maar zoals je zegt dit is natuurlijk een droom een droom die ik iedereen hier wel doe wens waarom niet
maar ben just een paar dage terug van dubai met men schoonbroer en
daar zijn we een vriend van hem gaan bezoeke die man had daar een super grote villa met ook zo garage's en zeer duure wagens en dan had die zo een butler die met een plato kwam me alle sleutels en dan mocht de eigenaar kieze me welke wage hij ging rijde .
en zo kiest hij een wage voor smorgens s'middag's en avond
maar dat zijn mense die me geld spele en die zich op den duur begine te vervelen omdat ze zo veel geld hebben.
maar dat zijn mense die me geld spele en die zich op den duur begine te vervelen omdat ze zo veel geld hebben.
Als ik ooit de kans heb om te rentenieren (gvd papa, werk eens wat harder! ) dan koop ik mezelf in, in een investeringsmaatschappij of projectontwikkelingsbedrijf en ga ik 4/5 werken. Maar 4 uurtjes per dag ofzo. Dat ik toch iets te doen heb. En dan zou ik inderdaad een mooie garage uitbouwen.
Met een inrij-kelder verdeeld over 2 ruimtes. 1ste ruimte is als garage bedoeld en de 2de ruimte zal zwem-ruimte worden. Met indoor-zwembad en welnessattributen. Deze 2 ruimtes worden gescheiden door een plexiglas "muur". Zodat ik, als ik geniet in men jacuzzi, naar men art de beauté kan kijken. En dat voor men 45ste
Als ik ooit de kans heb om te rentenieren (gvd papa, werk eens wat harder! ) dan koop ik mezelf in, in een investeringsmaatschappij of projectontwikkelingsbedrijf en ga ik 4/5 werken. Maar 4 uurtjes per dag ofzo. Dat ik toch iets te doen heb. En dan zou ik inderdaad een mooie garage uitbouwen.
Met een inrij-kelder verdeeld over 2 ruimtes. 1ste ruimte is als garage bedoeld en de 2de ruimte zal zwem-ruimte worden. Met indoor-zwembad en welnessattributen. Deze 2 ruimtes worden gescheiden door een plexiglas "muur". Zodat ik, als ik geniet in men jacuzzi, naar men art de beauté kan kijken. En dat voor men 45ste
Comment