1 moderne auto is toch wel leuk he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten1 moderne auto is toch wel leuk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenwie is dat eigenlijk in uw avatar?
offtopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichtenmooie ruimte
met welke gevelsteen bouw jij? linea 3007? als het die zijn, 9 kansen op tien dat die door mijn handen gepasseerd zijn lol
Is een hel om te verlijmen. Binnenkort heb ik mijn volgende lading nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenindd linea 3007. als ze door jou handen geweest zijn hoop ik dat jij niet verantwoordelijk bent voor hun onregelmatige vorm
Is een hel om te verlijmen. Binnenkort heb ik mijn volgende lading nodig.
breken ze gemakkelijk?
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesJa dat zou puur verspilling zijn natuurlijk.
Gaat sowieso plezant worden zie ik
ontopic:
+ YouTube Video
Pff, manuele poorten... Interesseert me al niet meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichtenhaha neen dat is niet mijn fout, ik heb ze enkel gestapeld. ik vind het wel mooie steenen, maar man wat haat ik die om te stapelen, zwaar lomp en groot.
breken ze gemakkelijk?
grtjs
Er zitten enorm veel gebroken stenen op een pallet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzwaar? mijn snelbouw kalkzandstenen wogen +12 kg per stuk. das zwaar, die linea's wegen niks daarmee vergeleken.
Er zitten enorm veel gebroken stenen op een pallet.
dacht wel dat er veel gebroken gingen zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichtenik neem er wel drie in ieder hand, en zet er zo een 2O a 25 duizend per dag. dus op het einde weegt dat wel door
dacht wel dat er veel gebroken gingen zitten
ik mag er 22.000 verlijmen. Zit al aan 6000.
binnen 2 weken komen ze van braembussche nog es +9000 opladen
zet ze een beetje rustig op de pallet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk BerichtenIs dat allemaal handwerk?? hebben ze daar geen machien ofzo voor??
ik mag er 22.000 verlijmen. Zit al aan 6000.
binnen 2 weken komen ze van braembussche nog es +9000 opladen
zet ze een beetje rustig op de pallet hé
grtjs
Comment
-
Geen garage maar wel een showroom, en wat voor één!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Ik zal mijn beste kostuum eens aandoen en ginder een kijkje willen gaan nemen.
"Suchen Sie etwas, Mein Herr?"
"Euh, heute nicht..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenWat ik mij afvraag: Hoe komt het dat die daar een paar F40's en Enzo's te koop hebben, terwijl dat toch collector items zijn, die zeer gewild zijn bij (zeer) gefortuneerde liefhebbers?
bovendien is dat een zeer grote en bekende garage, als ge uw enzo of f40 wilt verkopen kunt ge het vast goed via hun doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenomdat ze meer vragen dan men wil geven zeker?
bovendien is dat een zeer grote en bekende garage, als ge uw enzo of f40 wilt verkopen kunt ge het vast goed via hun doen.
Comment
Comment