Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1 moderne auto is toch wel leuk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      1 moderne auto is toch wel leuk he
      Ja, een GT3 zou ik wel leuk vinden maar ik vind de kleuren in dit geval zo mottig dat het ding toch zou buiten vliegen.

Comment

• wie is dat eigenlijk in uw avatar?

offtopic

Comment

wie is dat eigenlijk in uw avatar?

offtopic
          Blasfemie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
            mooie ruimte

met welke gevelsteen bouw jij? linea 3007? als het die zijn, 9 kansen op tien dat die door mijn handen gepasseerd zijn lol
            indd linea 3007. als ze door jou handen geweest zijn hoop ik dat jij niet verantwoordelijk bent voor hun onregelmatige vorm
            Is een hel om te verlijmen. Binnenkort heb ik mijn volgende lading nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              indd linea 3007. als ze door jou handen geweest zijn hoop ik dat jij niet verantwoordelijk bent voor hun onregelmatige vorm
              Is een hel om te verlijmen. Binnenkort heb ik mijn volgende lading nodig.
              haha neen dat is niet mijn fout, ik heb ze enkel gestapeld. ik vind het wel mooie steenen, maar man wat haat ik die om te stapelen, zwaar lomp en groot.

breken ze gemakkelijk?

grtjs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                Ja dat zou puur verspilling zijn natuurlijk.
                Gaat sowieso plezant worden zie ik

ontopic:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pff, manuele poorten... Interesseert me al niet meer!

Comment

haha neen dat is niet mijn fout, ik heb ze enkel gestapeld. ik vind het wel mooie steenen, maar man wat haat ik die om te stapelen, zwaar lomp en groot.

breken ze gemakkelijk?

grtjs
                  zwaar? mijn snelbouw kalkzandstenen wogen +12 kg per stuk. das zwaar, die linea's wegen niks daarmee vergeleken.
                  Er zitten enorm veel gebroken stenen op een pallet.

Comment

zwaar? mijn snelbouw kalkzandstenen wogen +12 kg per stuk. das zwaar, die linea's wegen niks daarmee vergeleken.
                    Er zitten enorm veel gebroken stenen op een pallet.
                    ik neem er wel drie in ieder hand, en zet er zo een 2O a 25 duizend per dag. dus op het einde weegt dat wel door

dacht wel dat er veel gebroken gingen zitten

Comment

ik neem er wel drie in ieder hand, en zet er zo een 2O a 25 duizend per dag. dus op het einde weegt dat wel door

dacht wel dat er veel gebroken gingen zitten
                      Is dat allemaal handwerk?? hebben ze daar geen machien ofzo voor??
                      ik mag er 22.000 verlijmen. Zit al aan 6000.
                      binnen 2 weken komen ze van braembussche nog es +9000 opladen

zet ze een beetje rustig op de pallet hé

Comment

Is dat allemaal handwerk?? hebben ze daar geen machien ofzo voor??
                        ik mag er 22.000 verlijmen. Zit al aan 6000.
                        binnen 2 weken komen ze van braembussche nog es +9000 opladen

zet ze een beetje rustig op de pallet hé
                        sommige stenen worden met de machine gelost en gezet, maar die dat jij hebt worden nog met de hand gezet op de wagons voor het bakken en worden met de hand gelost met de hand als ze uit de oven komen.wij noemen die stenen de die jij hebt "spanjaards".de steen zelf wordt wel machinaal gemaakt de vorm dan.

grtjs

Comment

• Geen garage maar wel een showroom, en wat voor één!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Geen garage maar wel een showroom, en wat voor één!

http://www.autosalon-singen.de/en/startmix.html
                            :drool:

Ik zal mijn beste kostuum eens aandoen en ginder een kijkje willen gaan nemen.

"Suchen Sie etwas, Mein Herr?"

"Euh, heute nicht..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Geen garage maar wel een showroom, en wat voor één!

http://www.autosalon-singen.de/en/startmix.html
                              Wat ik mij afvraag: Hoe komt het dat die daar een paar F40's en Enzo's te koop hebben, terwijl dat toch collector items zijn, die zeer gewild zijn bij (zeer) gefortuneerde liefhebbers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                                Wat ik mij afvraag: Hoe komt het dat die daar een paar F40's en Enzo's te koop hebben, terwijl dat toch collector items zijn, die zeer gewild zijn bij (zeer) gefortuneerde liefhebbers?
                                omdat ze meer vragen dan men wil geven zeker?
                                bovendien is dat een zeer grote en bekende garage, als ge uw enzo of f40 wilt verkopen kunt ge het vast goed via hun doen.

Comment

omdat ze meer vragen dan men wil geven zeker?
                                  bovendien is dat een zeer grote en bekende garage, als ge uw enzo of f40 wilt verkopen kunt ge het vast goed via hun doen.
                                  Ik vind de prijzen die ze daar vragen nog normaal voor zo een wagens. Ik verschiet er van dat het er zoveel zijn die te koop staan.

Comment

• enzo's zijn idd goedkoop geworden zie ik, het zal de crisis zijn,of dat het nieuwe eraf is?

Comment

• Wat meer foto's van die garage die hier al gepost is. Kerel zit op teamspeed.com

Comment

• OT, maar dit is de rest van het huis

Last edited by ; 27/06/2010, 21:01.

Comment

• Comment

Working...
                                          X