Getver zeg, wat een supercollection! Eentje om van te dromen en waarschijnlijk ook niet meer dan dat voor de meesten onder ons...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knapste Garages Ter Wereld (PIC HEAVY !!)
Collapse
X
-
Over de 250gto en shelby:
ive been getting alot of questions regarding the 250 gto and the shelby
the 250 gto is a recreation of the original 62 250 gto
as for the shelby here is more information about it
http://http://www.rmauctions.com/CarDetails.cfm?SaleCode=MO10&CarID=r134&Currency=
also heres a video of it being purchased in the rm auction ..
+ YouTube Video
Comment
-
Bugatti Veyron 16.4 by Niels de Jong, on Flickr
Mercedes-Benz SLR Roadster by Niels de Jong, on Flickr
Bugatti Veyron by Niels de Jong, on Flickr
Comment
-
-
en waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenPerridon?
Heeft wat weg van een decor van André Rieu ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.
Wat voor blok leggen ze dan meestal in zo'n replica?
Toch niet een origineel vermoed ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen waarom is dat jammer? Als die minitieus is nagebouwd, waarom zou die dan minder zijn dan the real thing. Er rijden zo ook genoeg AC Cobra's rond die niet 'origineel' zijn, maar waar een prijskaartje aan vasthangt dat niet ver van het origineel afzit.
Zo kan je alles verdedigen.
Waarom koop je nog een originele vintage Rolex als je perfect een replica voor minder kan kopen?
Waarom koop ik me een echte Riva als ik ook voor minder een ander merk kan kopen?
Waarom koop ik me een echt Frans chateau als ze in de US, China of Rusland voor minder staan geprijsd?
Comment
-
euhm, voor minder??
ik denk dat gij niet weet hoeveel het kost een exacte replica te laten bouwen. Misschien eens aan D'ieteren vragen die 3 audi racewagens hebben laten nabouwen.
eerder chapeau aan de opdrachtgever om zoiets te ondernemen en op die manier echt vakmanschap te ondersteunen. Goede carrosseriebouwers zijn niet meer dik gezaaid op deze aardkloot.
Misschien dan ook eens gaan kijken in het Schlumpf museum in frankrijk waar men een oude bugatti in de ateliers helemaal heeft nagemaakt. Kunst met de grote 'K'!!
Comment
-
Euhm ja voor minder!
Zoek mij eens een echte voor deze prijs.
Comment
-
gij hebt het over de verkoopprijs en dat is nu net jammer voor diegene die er eentje laat namaken: die krijgt zijn geld daar nooit meer uit omdat de replica nu eenmaal geen matching numbers heeft volgens de mierenneukers
laat maar eens een koetswerkpaneel door een plaatslager maken die zijn job kent
niet van de prijs achterovervallen
Comment
-
trouwens, het voorbeeld dat ge laat zien is niet echt een replica, maar wel een ombouw van een bestaand model
dus geen opbouw vanaf nul
Comment
-
Comment