Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kilometer correctie of kilometer stand aanpassen in Belgie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kilometer correctie of kilometer stand aanpassen in Belgie

slotje
    Last edited by ; 22/05/2015, 22:54. Reden: problem opgelost.

Comment

Beste Bobo,

dank voor de snelle reactie

Ik weet dat het in Nederland mogelijk is, maar ik zoek eigenlijk in Belgie, het bovenstaande bedrijf is vanaf hier, 140 kilometer verderop. Als ik zo ver moet gaan, dan kan ik net zo goed naar Amsterdam of Utrecht gaan.

Comment

ze komen aan huis, weet niet hoe het prijskaartje dan uitkomt

Comment

VASTEC | CHIPTUNING - KILOMETERTELLER PROGRAMMATIE - DIAGNOSE - AUTORADIO DECODERING

Comment

dit is hetzelfde bedrijf als hierbonven genoemd.

Comment

beetje raar dat dit kan, hoe wordt dit op de tweedehandsmarkt gecontroleerd?

Comment

Ik heb iemand iets dichterbij (maar nog steeds in Nederland) gevonden, die will alleen erg veel 150 euro.
                Als je iemand anders weet of er andere opties zijn hoor ik het graag.

Comment

gewoon in de volkswagen garage?
                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

goed idee, ik ga ze bellen

Comment

Nee, de dealer kan een kilometerstand niet aanpassen, ze kunnen mij niet helpen.

Comment

de dealer zou u wel kunnen helpen.

normaal gezien bij het veranderen van een stel meters.
                        moet de makers van u nieuwe meters of de maker van u auto een papier geven waarop staat,
                        auto, type, chassisnummer aantal km op originele tellers, aantal km nieuwe tellers, modelnummer van meters blablabla en dat die meters geschikt zijn voor uw auto.

anyway, in u geval hebt ge da ni nodig, ( ge wilt geen andere meters in uwen auto steken ) ge moet gewoon naar die mannen gaan in nederland en u metertjes laten aanpassen zodat die gewoon meer km heeft dan de laatste keer op de keuring, al is het maar 20 km meer TOV vorig jaar, als er maar iets meer km opstaan is het al goed voor de keuring.
                        en geen haan die er naar kraait.
                        natuurlijk dan moet je het er wel ff voor over hebben om naar nederland te rijden met je autootje

Comment

slotje
                          Last edited by ; 22/05/2015, 22:55. Reden: probleem opgelost

Comment

volgens mij is't ook gewoon kompleet illegaal
                            tenzij je het via de dealer doet mét een attest

er wordt dan ook genoeg met tellers gesjoemeld

en ook vreeemd dat jij voor 1 keer de teller aan te passen gelijk dat toestel voor 650 zou aanschaffen

Comment

Rete-illegaal, en wiskunde is ook niet uw sterkste vak he; 650/90; 7,22=8, dan moete uw meters al 8 keer falen voor ge da eruit haalt.

Comment

Ik stel mij de vraag waarom je hier dit zit te posten?

Je zit hier bezig dat 150€ een beetje veel is om je meter te laten aanpassen maar koopt vervolgens wel een toestel van >600€ om het zelf éénmaal te gebruiken?

Of klopt mijn vermoeden dat je andere bedoelingen dmv dit topic hebt?

Comment

Ik gok dat hij een handeltje wil starten, dan is het niet slim da hier te posten want da gaat hem wel wa meer kosten

Comment

Als het illegaal is, waarom doen hierboven genoemde bedrijven als vastec.be het wel?
                                    Ik koop het niet om te wachten dat het 8 keer fout gaat, hopelijk gaat het nooit meer fout, maar op andere forums lees ik dat ik niet de enige ben met zo'n probleem, en ik heb 5 dealers gebeld vandaag, ze kunnen mij allemaal niet helpen.

Comment

Ik heb geen andere bedoelingen, sorry voor mijn eerlijkheid, maar niemand kon mij vertellen hoe ik in belgie mijn probleem kon oplossen.

Comment

dat er veel mensen met een te hoge (of zelfs te lage) kilometerstand zitten klopt, fiscale aftrekbaarheid en toestanden

maar van tellers die zomaar naar boven springen, zitten er op dit forum totnogtoe geen, en ik wil nix insinueren

Comment

Working...
                                        X