Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
    Die kerel gaat nooit vervolgd worden omdat zijn gezicht niet gefilmd is en er dus geen bewijzen zijn dat hij daadwerkelijk achter het stuur zat.
    +1 Storm in een glas water mijn gedacht.

Een beetje advocaat veegt dit van tafel.
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oh, politie en parket zijn vrij selectief in wat ze wel en niet als bewijs aanvaarden... Als je zelf een filmpje maakt van een verkeersovertreder dan wordt dat niet aanvaard, maar als je een filmpje maakt van jezelf als verkeersovertreder dan gaat dat plots wel.

Het lijkt er wel op dat er een ferme tellerafwijking in zit, want die 290 lijkt in niks op de 250 die ik deed op de A9 met heel wat sneller verkeer dan op de E17.

En dat is dan ook nog een probleem om het moreel onverantwoord te vinden: als ik 30 minuten naar het oosten rij, is bovenstaand filmpje helemaal niet illegaal. Ja, buiten een keer over de verdrijvingsvakken te gaan...

Comment

• Maar hier is het wel illegaal Pas op, ik ben geen heilige hoor, maar +/- 300 Km/u gaan rijden op onze Vlaamse wegen? Liever niet, zeker omdat het gedrag van onze medeweggebruikers ( hier ) vaak héél onvoorspelbaar is.

Ik heb trouwens de indruk dat in Duitsland de mensen wel ( iets vaker ) rekening houden met laagvliegers...

Comment

• 2nd that ,...bovendien rijdt hij ook niet enkel op de snelweg véél te snel hé?
          Let's face it..we zullen hier geen van allen heiligen zijn op dat vlak...maar trop is toch wel teveel in dit geval imo

Comment

• Ik zou het ook niet doen hoor, maar ik vind het toch altijd vreemd dat dingen verboden of toegelaten zijn op basis van een kunstmatige grens. Ik woon dan ook te kort tegen de grens met bv Nederland om te zien wat een toestanden dat geeft: legaal wiet kopen, en opgepakt worden eens de lijnen op de weg dikker worden.

Comment

• Even terzijde: een v12 vantage heeft toch 517pk en geen 535 zoals hij in het filmpje zegt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                Even terzijde: een v12 vantage heeft toch 517pk en geen 535 zoals hij in het filmpje zegt?
                Als je toch aan stoefen bent met je sportwagen...dan steekt het ook op geen peeekaatje zeker? ;-)

Comment

• Ze hebben hem: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111108_109

De bestuurder riskeert een geldboete tot 2.750 euro en tot vijf jaar rijverbod. De politierechter kan in uitzonderlijke gevallen de wagen ook verbeurdverklaren.
                  Dat ze dat uitzonderlijk geval maar eens toepassen.
                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Vertel da eens aan die gast die in Brussels Metrostation is ineen geslaan. Bewijzen op videobeelden niet voldoende en hier wel. We leven in omgekeerde wereld... tsss. Wegovertreders zijn gangsters en staan in de gazet, overvallers zijn slachtoffers...

Comment

• Wat een opgeblazen zever seg over dat filmpke. Geef die gast gewoon een dikke boete en de kous is af. Elke morgen op de E313 plakken de vrachtwagens en de auto's allemaal in mekaars gat en wordt er gereden als cowboys, en daar zegt niemand niks van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Wat een opgeblazen zever seg over dat filmpke. Geef die gast gewoon een dikke boete en de kous is af. Elke morgen op de E313 plakken de vrachtwagens en de auto's allemaal in mekaars gat en wordt er gereden als cowboys, en daar zegt niemand niks van.
                        Daar vallen meestal niet zoveel doden mee

Deze had maar iets moeten voorhebben, en je kon een paar lichamen naar het huisje dragen. Welke lichamen is dan nog niet gezegd. En dan, ja, dan is het onverantwoord hier en onverantwoord daar, en niet door de beugel, en zus en zo.

Maar als er geen dode valt -> geen probleem

Dit kennen we als de Dehaene reflex : een probleem pas oplossen als het probleem zich stelt

Werkt zeer goed, als een failliete bank niet meetelt als een probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                          Die kerel gaat nooit vervolgd worden omdat zijn gezicht niet gefilmd is en er dus geen bewijzen zijn dat hij daadwerkelijk achter het stuur zat.
                          Er zijn al mensen geidentificeerd op basis van een ring, een tattoo, een moedervlak, een litteken ... Ik zou het nijpen, moest ik die gast zijn. Then again, ethiek heeft ie toch niet, dus misschien is ie trots ?

Op het andere filmpje staat zijn nummerplaat ... benieuwd of ze die filmpjes kunnen linken.

Comment

• Dat er types rondlopen met genoeg geld en dan 'normaal gezien' ook verstand die zoiets op't net willen zwieren om ne keer de 'internetheld' uit hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten

Deze had maar iets moeten voorhebben, en je kon een paar lichamen naar het huisje dragen. Welke lichamen is dan nog niet gezegd. En dan, ja, dan is het onverantwoord hier en onverantwoord daar, en niet door de beugel, en zus en zo.

Maar als er geen dode valt -> geen probleem

Dit kennen we als de Dehaene reflex : een probleem pas oplossen als het probleem zich stelt

Werkt zeer goed, als een failliete bank niet meetelt als een probleem
                              Er zijn al veel meer doden gevallen door camions die op 2 meter van elkaar rijden dan mensen die eens kort 300 rijden denk ik zo.

Stom van die gast om dat op internet te zetten, maar wat een gelul daarover zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                                Cijfers van?
                                Komaan man, elke werkdag ligt er ene op zijne kant of hangt in de vangrail op één van de snelwegen rond Antwerpen. Trucks hanteren tussenafstanden van soms ne meter of vijf tegen 90 per uur terwijl ze koffie aan 't zetten zijn, gestresseerde vertegenwoordigers met op de gat hangende break tdi, cdti, d, cdvtir whatever, en ander opgefokte dieseltoestanden zwalpen van links naar rechts met ne GSM in hun fikken, koeriers met mercedes sprinters liggen tegen 130 per uur in u gat te boren, ... en dat... dat mag allemaal. Maar als er is ene tegen 300 per uur met z'n volle concentratie over een niet al te drukke autosnelweg vlamt, dan zijde de crimineel bij uitstek. Ik ga het niet goed praten hé, maar om daar nu zo zwaar aan te tillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Stom van die gast om dat op internet te zetten, maar wat een gelul daarover zeg!
                                  Toch ook teveel autofilmpjes gezien, voor de gewone mens is dit niet normaal

Vorige week bijna mijn rijbewijs kwijt, "gevaarlijk rijden", snelheid niet gemeten maar niet meer dan 10km te snel, wel in krappe bochtjes, voor mij doodnormaal, maar de politie achter me vond dus van niet. 293km/h, tja...
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Maar als er is ene tegen 300 per uur met z'n volle concentratie over een niet al te drukke autosnelweg vlamt, dan zijde de crimineel bij uitstek. Ik ga het niet goed praten hé, maar om daar nu zo zwaar aan te tillen...
                                    Muziekje aan, aan het praten, aan het flutteren aan zijn knopjes... als dat volle concentratie is...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Er zijn al veel meer doden gevallen door camions die op 2 meter van elkaar rijden dan mensen die eens kort 300 rijden denk ik zo.

Agreed, veel BS hierrond. DeRedactie wordt meer en meer het laatste nieuws, sensatie maken brengt blijkbaar op.

Over dat rijden: het bewijs is nog maar net geleverd in de UK, er zijn een miljoenmiljarddust meer cowboys die aant 90 gevaarlijk doen dan aan 120+.

Verder zie ik iedere week wel minstens 1 iemand die iets anders aan het doen is achter het stuur dan opletten op de weg....

Comment

• Er mag dan ook, en wordt ook, opgetreden tegen vrachtwagens. Wss te weinig, maar ook niet iedere keer dat er 300 wordt gereden wordt de schuldige gepakt, hé.... verre van.
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                          Er mag dan ook, en wordt ook, opgetreden tegen vrachtwagens. Wss te weinig, maar ook niet iedere keer dat er 300 wordt gereden wordt de schuldige gepakt, hé.... verre van.
                                          Ik rij dagelijks tussen de 50 en de 100 km autostrade en soms meer.
                                          Een paar opmerkingen:
                                          1. Onnozelaars van vrachtwagen chauffeurs zie je elke dag, quasi elke rit.
                                          2. mensen die geen benul hebben van hoe ze in auto moeten rijden kom je bij elke rit weer tegen. Links rijden, midden rijden, zonder pinken, bellen, krant lezen, of gewoon als een lompe idiote debiel achter een stuur zitten...
                                          3. nog nooit is mij iemand voorbij gevlogen aan 300 per uur. Genuanceerder: zelden word ik voorbij gevlogen door te rap rijdende mensen. Het gebeurt gewoon veel minder ivm optie 1 en 2. Daar moet gewoon harder tegenop getreden worden.

Uiteraard praat ik nu niet goed wat die gast gedaan heeft. Maar om daar zo'n heise van te maken... damn!

Wat ik wil zeggen is dat er nu velen vol agressie reageren op dat 300 km/u filmpje terwijl ze hoogstwaarschijnlijk 's anderendaags weer als een complete idioot hun dagelijks ritje naar Brussel zullen afmalen. Ok ze rijden 120, maar hoe ze die rijden vertellen ze er niet bij. Of erger nog, ze zijn zich van geen kwaad bewust.
                                          Last edited by ; 08/11/2011, 23:56.

Comment

Working...
                                          X