Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik er morgen ene mag uitkiezen... de Bentley graag dan (Zal wellicht niet de keuze van iedereen zijn lol)

Comment

• Bij mij zonder twijfel de Porsche (bij het ontbreken van Ferrari) en als laatste de Bentley.
      Last edited by Schnippy; 09/10/2015, 09:37.

Comment

• Promofilmpje voor de Akrapovic-uitlaat voor de 911 GT3:
        Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Dat geluid...

Comment

• Comment

• Hij is echt gek van die 650S hé

Comment

• voor de liefhebbers van sixties toerwagens ...

Comment

• en race twee ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                  Hij is echt gek van die 650S hé
                  Nog meer van de 570S.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Aan jullie om uit te maken wie de zotste van de twee is. Blijf vooral kijken tot de filmende auto ook de afrit neemt.
                          Ik blijf me afvragen of die dat bord meegehad heeft. Deel begint om 6:58. Let op want op 6:53 tuttende trucker, om 6:56 vloekende Duitser

Last edited by ; 17/11/2015, 18:15.

Comment

• Ik kon het merk van die zwarte auto niet goed zien, jammer.

Comment

• Ik weet wat ik zou doen.
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Kan het niet direct terugvinden maar in de comments stond dat het een politieachtervolging was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                  Kan het niet direct terugvinden maar in de comments stond dat het een politieachtervolging was.
                                  Inderdaad, wist ik gisteren ook niet, maar er vandaag eens op verder gezocht en dan kwam ik het origineel tegen. Was idd de politie in een Transporter tegen een BMW 335i https://youtu.be/Mb0kus-518g

In de uitleg stond er dit:
                                  Aufklärung: Transporter fuhr mittlere Spur, durch starken Seitenwind drückte es ihn auf die linke Spur. Da aber der BMW den Transporter überholte, fühlte der BMW-Fahrer sich angepisst (wie die meisten) und meinte der Transporter wollte ihn nötigen. Das hat er sich nicht gefallen lassen und nötigt (in BMW-manier) den Transporter. Also nix Polizei, nix Verfolgung!

Dus volgens mij een verhaal dat de zijwind de Transporter een vak deed opschuiven en de BMW pissed off maakte... Als het zo is, heeft de BMW een erg kort lontje En moest het niet zo zijn, dan is iemand met beter Duits dan't mijne welkom.

Comment

• "Das hat er sich nicht gefallen lassen und nötigt (in BMW-manier)".

Comment

• Haal de popcorn maar boven.

Comment

• Ga nu kijken! :cool:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Haal de popcorn maar boven.
                                          Prachtig filmpje (nu ja film).

Mocht ik ook het geld hebben (lees: nooit) dan kocht ik de Porsche. Als je ziet hoe Tiff en Harris die Ferrari en McLaren onder controle moeten houden, dan weet ik zeker dat ik ergens rond een boom geplooid hang. Voor de kleine man in de straat is de Porsche de betere keuze.

Comment

Working...
                                          X