Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Have a car-nutty X-Mas.

Comment

• Voor liefhebbers van klassieke wagens: 2003 Tour Auto - The Movie

Comment

• Periode jaren 60 was toch echt prachtig qua autosport.

Comment

• Comment

• ongelofelijk wat voor techniek daar toen ingestoken werd.
            Die op de 3 reeks zijn echt wel geinig

Was ook eens zo'n hype maar nu totaal verdwenen.

Ik heb er eigenlijk ook nog nooit , zelfs in de meest barre omstandigheden, nood aan gehad.
            Maar mss is dat in noordelijke landen anders?

Comment

• ongelofelijk wat voor techniek daar toen ingestoken werd.
              Die op de 3 reeks zijn echt wel geinig

Was ook eens zo'n hype maar nu totaal verdwenen.

Ik heb er eigenlijk ook nog nooit , zelfs in de meest barre omstandigheden, nood aan gehad.
              Maar mss is dat in noordelijke landen anders?

Comment

• het was op een bepaald moment verplicht in zweden (wrs deels marktprotectie volvo en saab)

Comment

• Leuk om te zien, doet me denken aan een kwispelende hond
                  Lijkt me alleszins wel nuttiger dan koplampsproeiers.

Comment

• Comment

• Chriet was zijn tijd ver vooruit. Ik keek vaak naar zijn programma's destijds, hij kon wetenschap in mensentaal uitleggen.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• knap of mooi zit in het oog van de eigenaar, maar ik vind dit wel leuk

Comment

• Audi USA doet er weer eentje, traag begin maar eens de wagens in beeld komen gaat het goed. Tweede helft van filmpje zijn gewoon bloopers

Comment

• waarom kei-cars

Comment

• INSANE 175 CLASSIC CARS BARN FIND COLLECTION in London!!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Leg daar toch een deken over.

Comment

• Hoe krijg je zo'n massa auto's al die jaren verstopt vraag ik mij af?

Da's iets voor Tigra

Hoe kon je zo veel auto's vergeten?

Bent u op zoek naar een klassieke auto die decennialang onder het stof en vogelpoep heeft gelegen? De typische schuurvondst? Welnu, dan heeft London Barn Finds iets voor u: geloof het of niet, er zijn nu 174 voertuigen geveild.

Youtuber TheTFJJ kreeg de kans om het hele aanbod van dichtbij te bekijken.

Wanneer een unieke schuurvondst wordt geveild, wekt dit meestal de interesse van verzamelaars die te veel ongerepte voertuigen hebben en iets anders willen. Deze enorme verzameling schuurvondsten is meer dan uniek en iets dat we misschien lange tijd niet zullen zien.

174 zeer interessante klassieke auto's zijn nu verzameld in Londen en waren te zien op maandag 30 augustus 2021 van 11.00 tot 16.00 uur in Noord-Londen. Meer details volgen vanavond om 18.00 uur. We vragen ons natuurlijk af hoe men in de loop der jaren zo'n groot aantal voertuigen eenvoudig heeft kunnen vergeten. Maar er zijn meer autorommels dan je denkt...

Volgens de foto's in de tourvideo van TheTFJJ herbergt deze collectie enkele zeer waardevolle verzamelschatten die een goede reiniging en restauratie nodig hebben. We zien een Porsche 911 Targa uit1974, een BMW M5 , een VW T2 Camper Van en een BMW 2002, om er maar een paar te noemen. De belangrijkste promotie voor deze collectie is momenteel alleen op Instagram, wat een interessante manier is om spraakmakende kopers aan te trekken.

Naarmate de tijd vordert, worden schuurvondsten van unieke oldtimers steeds spannender. Er is een eindig aantal zeer oude auto's die wachten om ontdekt te worden. Deze enorme collectie van 174 exemplaren staat vol met auto's die het bekijken waard zijn en we gaan ervan uit dat alle voertuigen zonder problemen een nieuw thuis zullen vinden. Een huis waarvan we hopen dat het een stuk schoner is.

Comment

• Nooit begrepen waarom mensen zo'n verzamelwoede kunnen hebben, om het dan zo te laten staan verrotten.... maar ik zou wel zijn erfgenaam willen zijn ;-)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Nooit begrepen waarom mensen zo'n verzamelwoede kunnen hebben, om het dan zo te laten staan verrotten.... maar ik zou wel zijn erfgenaam willen zijn ;-)
                                          aan het stof te zien staan ze daar wel droog
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X