Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tot zover "nen R8 4.2 gaat ni vooruit". (las dat hier al vaak op 't forum) Was in de time attack zelfs sneller dan de Lambo, en verslaat hier in die video de V10 telkenmale.
Goei zaak dat die bakken zo snel hun waarde verliezen, zeker de manuele.
Tot zover "nen R8 4.2 gaat ni vooruit". (las dat hier al vaak op 't forum) Was in de time attack zelfs sneller dan de Lambo, en verslaat hier in die video de V10 telkenmale.
de R8 4.2 met manuele bak is de beste van alle R8'en op het circuit, dat is toch mijn conclusie als ik de reviews lees.
In het filmpje lijkt het dat de V8 de bumpers heeft van de V10. Kan je die ook zo krijgen?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Als ik mij niet vergis staat zijn project op clubroadster.net, zal seffes eens zoeken erachter.
Hmmm, kan het toch niet terugvinden.
Iig, het is een 1991 1.6'je dus standaard 115pk maar ik vermoed dat hij itb's heeft. Maar voor de rest tamelijk standaard... Op youtube staan trouwens nog wat meer filmpjes van hem, hoofdzakelijk Canyon runs en paar keer op circuit (Willow Springs)
Op Clubroadster/roadsterdrift/... zitten verschillende NA's met +200 pk met uitschieters tot 360pk
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment