Just! Rota was het!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTrouwens, waren dat Rays velgen die zo makkelijk barsten? Ik dacht dat Subaru555 daar eens een foto van postte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVooral knappe muziek. Wie kan mij zeggen welke artiest/nummer dit is?
you must be joking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGa je mond spoelen jij!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten*kijkt naar leeftijd*
you must be joking
Comment
-
Man, ik ben groot gekomen met dance. Toen ik 16 was en op stap begon te gaan was er de new beat. Ik was op slag verliefd op deze muziekstijl en tot vandaag blijft het 'dance'-genre mij enorm bekoren.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMan, ik ben groot gekomen met dance. Toen ik 16 was en op stap begon te gaan was er de new beat. Ik was op slag verliefd op deze muziekstijl en tot vandaag blijft het 'dance'-genre mij enorm bekoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVooral knappe muziek. Wie kan mij zeggen welke artiest/nummer dit is?+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenThanks Geezer.
Deze song eens op mijn ipod zetten. Zal niet misstaan tussen al die nummers van oa. Armin van Buuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenlauw gedoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat is wel zeer zacht uitgedrukt, je zou zo bij Fleet TV kunnen beginnen werken.
Comment
-
Nog ff terug komen op 't filmpje GT-R vs. Veyron:
+ YouTube Video
Rechts is die GT-R (Nissan GTR R35 Switzer P800) en links de Bugatti (de middelste laten we buiten beschouwing, al is die ook niet traag :-O); je ziet toch duidelijk dat de GTR in 't begin een stuk sneller is (zelf al hebben ze allebei AWD en dual clutch).
Na 500m ofzo haalt de Bugatti 'm dan wel weer in door zijn voordeel in pk's, maar bij een sprintje aan de lichten krijgt die overprijsde kever wel férm op zijn tanden door die rijstbak in de ogen van de mensen die aan de lichten staan te kijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNog ff terug komen op 't filmpje GT-R vs. Veyron:
+ YouTube Video
Rechts is die GT-R (Nissan GTR R35 Switzer P800) en links de Bugatti (de middelste laten we buiten beschouwing, al is die ook niet traag :-O); je ziet toch duidelijk dat de GTR in 't begin een stuk sneller is (zelf al hebben ze allebei AWD en dual clutch).
Na 500m ofzo haalt de Bugatti 'm dan wel weer in door zijn voordeel in pk's, maar bij een sprintje aan de lichten krijgt die overprijsde kever wel férm op zijn tanden door die rijstbak in de ogen van de mensen die aan de lichten staan te kijken...
Doe hetzelfde met de veyron en het resultaat zal er ook naar zijn.
Blijf het toch knap vinden dat een standaard wagen zeker niet moet onder doen tegen een keihard getunede wagen die standaard ook al niet veel concurrenten heeft.
En ja de veyron is nog steeds een pak duurder dan de P800 maar die eerste is dan ook nooit ontworpen om concurrentieel te zijn op gebied van prijs, je koopt bij de veyron niet enkel een wagen als product maar je koopt een stuk geschiedenis in wording.
Sowieso wel enorm respect voor wat die P800 kan
Comment
Comment