Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Toch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.
+ YouTube Video
Comment
-
+ YouTube Video
lol, checkn @ 1minuut wat een asociaal gedrag
nog meer associaal gedrag:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenToch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.
+ YouTube Video
Maar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
passeren in dit filmpje?
Bijvoorbeeld op 1:57
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMaar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
passeren in dit filmpje?
Bijvoorbeeld op 1:57
Comment
-
-
-
merci evo! heb gezapt :p
oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uitwel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.
edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
ik kijk echt teveel tven heb teveel vrije tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmerci evo! heb gezapt :p
oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uitwel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.
edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
ik kijk echt teveel tven heb teveel vrije tijd
Op life tv blijven ze maar de rally van de condroz uitzenden
Voor de examens heb ik die reportage gezien, nu anderhalve maand later zijn ze die nog altijd aan het uitzenden
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenRWD Toyota Starlets volgens mij.
Idd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.
In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.
Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIdd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.
In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.
Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.
.
Comment
-
Ik vraag me af hoeveel wagens er zouden gesneuveld zijn bij het oefenen van al die stunts.
Sorry mocht dit hier al ergens staan.
Comment
Comment