Wat meer details misschiern zoals wat voor auto enzo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Politiek incorrect clipje met extreme stunts...
+ YouTube Video
Slomo:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
+ YouTube Video
lightning rod shifter
da wil ik nog hebben in mijn auto, al is het maar gewoon om die blik te zien van mensen die in u auto kijken en zich afvragen waarom ge 3 shifters hebt.
Comment
-
Chris Harris weer op z'n best, Focus RS vs. Megane 250 Cup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenChris Harris weer op z'n best, Focus RS vs. Megane 250 Cup
http://www.evo.co.uk/videos/planetev...up_part_1.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhet hoort bij den tijd van het jaar
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhet hoort bij den tijd van het jaar
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenMet alle respect eh Timmie, maar hebt gij al ooit iets gepost wat niet Amerikaans gerelateerd was?
alle respect voor die mannen die tegen 100 door een bocht scheuren, maar na 5 bochten ben ik dat eigenlijk al beu.
het enige dat me nog echt kan boeien is of filmpjes van restauraties van auto's ( restauraties en verbeteringen )
driftfilmpjes vind ik ook nog wel wat.
ik heb zeker respect voor die quatro's en die rallyfilmpjes. but again ik zie mezelf daar nog niet mee bezig houden ofzo. geluid, tja sommige houden van dat hoogtoerig gejank. ik van het laagtoerig gebrul.
Nieuwe auto's ( GTR, Lambo, ferrari ) hard zien gaan interesseert me ook zeer weinig. ik weet dat ik die auto's nooit ga bezitten en moest ik ze wel kunnen betalen zou ik ze niet eens moeten hebben. heel fun dat die 300+ gaan. maar jah, die zijn ervoor gemaakt das in mijn ogen geld neerleggen, gas induwen en eenbeetje links rechts sturen. ( ik weet dat het meer inhoud ). ik heb liever die oude auto die men op 1 of andere manier toch door een bocht kan gooien als een nieuwe auto. die voor 1 of andere duistere reden 300 rijd en toch op de baan blijft en bestuurbaar is. terijl die standaard mss amper 150 kon. ik wil verbaast worden door dingen waar ik zelf van zeg "hoe hebben ze dat gedaan? wie heeft dat bedacht ?". iets wat ik niet krijg bij een GT3 over het circuit te zien gaan.
in het bovenstaande filmpje vraag ik mij af hoe ze die auto's zo snel op weg krijgen en waarom die niet rond hun as gaan.
als ik daar sta ik sta dar nu nog altijd beneden met mijn rechterachterwiel te spinnen 10cm verder dan waar ik vertrokkken ben.Last edited by Timmie; 19/12/2009, 01:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenin het bovenstaande filmpje vraag ik mij af hoe ze die auto's zo snel op weg krijgen en waarom die niet rond hun as gaan.
als ik daar sta ik sta dar nu nog altijd beneden met mijn rechterachterwiel te spinnen 10cm verder dan waar ik vertrokkken ben.
Comment
-
Nostalgische filmpjes:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Zalig, daar heb'k 'als bengel' nog veel naar zitten kijken. Allemaal afgehaald met de inbelmodem ofzo, en youtube was er in die tijd nog niet...
Die soms toch wel foute ketels in combinatie met een trancy plaatje van die tijd=
Altijd een boon gehad voor die gele E36 M3!
Het begin van onderstaand filmpje, nog z'n legendarisch DTM-stukje:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment