Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtensigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een filmpje van een paar jaar oud, waarin Jason Plato met (ik dacht een E46 M3) uitleg geeft over driften. Ik kan het alleen niet echt terugvinden. Anyone?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPatat zeg
Ging het nog posten voor jou maar ben het vergeten.
En die Scooby vertrekt ook wel hard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een filmpje van een paar jaar oud, waarin Jason Plato met (ik dacht een E46 M3) uitleg geeft over driften. Ik kan het alleen niet echt terugvinden. Anyone?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHad ik al op facebook gezien.
Ging het nog posten voor jou maar ben het vergeten.
En die Scooby vertrekt ook wel hard...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIn zo'n auto moet je er aan denken meteen 'het gat' op te zoeken ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWas een Phoenix M3 die iemand in een wet circle moest driften he? Ik vind het voorlopig niet...
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenKdenk dat'k weet welkeen je bedoeld, het heeft hier al gepasseerd op het forum dan bedoel ek, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Die Cup 260 is werkelijk schitterend, droomwagentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk dacht eigelijk een zwarte en kan mij niet zoveel herinnernen van die wet circle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGaat er daar iets mis met de M3 in 't begin?
Die Cup 260 is werkelijk schitterend, droomwagentje
Nee, serieus, dat geluid als 'ie schakelt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDKG-meuk
Nee, serieus, dat geluid als 'ie schakelt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWas het dan gewoon dat duel met Plato in een M3 CS en Tiff in een RS4?
http://www.youtube.com/watch?v=ultwFlD9b3A
Comment
Comment