Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou graag eens met zo'n Corvette rijden. Ze klinken fantastisch, maar ik heb m'n twijfels over hoe verfijnd je daarmee kan rijden. Bv het schakelen lijkt me altijd zo stroef te gaan in de filmpjes die ik zie, voornamelijk de 2de versnelling lijkt me zo'n ambetante om in te schakelen. Ok, je hebt het koppel om in 3de te blijven, heb ik kunnen ervaren bij Wannes, maar toch... Ik zou het graag even ervaren om te weten hoe het is, misschien hou ik dan meer van de Corvette dan ik nu doe.
Ik zou graag eens met zo'n Corvette rijden. Ze klinken fantastisch, maar ik heb m'n twijfels over hoe verfijnd je daarmee kan rijden. Bv het schakelen lijkt me altijd zo stroef te gaan in de filmpjes die ik zie, voornamelijk de 2de versnelling lijkt me zo'n ambetante om in te schakelen. Ok, je hebt het koppel om in 3de te blijven, heb ik kunnen ervaren bij Wannes, maar toch... Ik zou het graag even ervaren om te weten hoe het is, misschien hou ik dan meer van de Corvette dan ik nu doe.
't Is gewoon een brute machine, zo simpel is 't. Een Viper is nog erger zelfs op dat vlak.. alleen de Ford GT is 'Europeser' in zijn doeningen, meer 'polished' as a whole.
Maar nét datgene vind ik zo zalig aan die Corvette's, alles vergt een inspanning en je moet constant concentreert zijn en letten of de auto z'n manieren houdt. 'Verfijnd' en Corvette in één zin gaan gewoon niet samen
Oldskool is dan ook weer een stap te ver, want er zit toch redelijk wat technologie in een Corvette.
Enkele opmerkingen:
- een GT2 was hier meer op z'n plaats, GT3 RS komt toch wat power te kort op dit circuit
- ik wil die Lotus, geen idee welke mods die heeft maar 't ziet er en 't klinkt allemaal zeer goed
- Nissan GT-R is belachelijk efficiënt en produceert ook het minste 'drama' als je hem vergelijkt met de rest van de grid
- de Z06 is een raket maar ik heb 't gevoel dat hij niet zo agressief wordt bereden als de Ferrari.. misschien zat er meer in?
ikke geen bladveren hebben, en nee, ze fungeren niet als anti-rollbars.
op de chevelle van de jaren 70 is de rear-swaybar een optie terwijl die op de el-camino niet was. hoewel ze van body hetzelfde waren. en allebei bladveren hadden.
Enkele opmerkingen:
- een GT2 was hier meer op z'n plaats, GT3 RS komt toch wat power te kort op dit circuit
- ik wil die Lotus, geen idee welke mods die heeft maar 't ziet er en 't klinkt allemaal zeer goed
- Nissan GT-R is belachelijk efficiënt en produceert ook het minste 'drama' als je hem vergelijkt met de rest van de grid
- de Z06 is een raket maar ik heb 't gevoel dat hij niet zo agressief wordt bereden als de Ferrari.. misschien zat er meer in?
Ik verschiet er toch van dat een GT3RS hier zo ver achter komt. De GT-R wint, maar is alleszins de wagen die me het minste ligt.
Voor mij de Exige graag, dat rijdt volgens mij zo gigantisch tof, ik wil daar mee rijden!
ikke geen bladveren hebben, en nee, ze fungeren niet als anti-rollbars.
op de chevelle van de jaren 70 is de rear-swaybar een optie terwijl die op de el-camino niet was. hoewel ze van body hetzelfde waren. en allebei bladveren hadden.
Comment