Da's geen zeldzaamheid : té voorzichtig willen zijn en daardoor net brokken maken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenKweet niet of het hier al eens gepost is, maar tis ZIEK! 20cm meer naar opzij en die kerel zou een brochette zijn vrees ik...
+ YouTube Video
Dit zijn het soort ongevallen waar ik liever niet aan denk dat ze kunnen gebeuren tijdens de rally
Comment
-
Welcome to evo – The Thrill of Driving. On this channel you'll find expert performance car reviews, supercars and hypercars on the limit, the world's greatest roads, in-depth motor show videos and much more. evo magazine was launched in 1998 and is considered the performance car bible. Today, evo has 16 international editions, a popular website and an award-winning app. Visit our website: www.evo.co.uk
alle filmpjes gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Thx!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIemand enig idee van de specs van dit ding nu?
Length - 640 centimetres /252 inches
Transmission - 6-speed Allison automatic
Quarter Mile - 14.7 seconds @ 93 mph (150 km/h)
Top Speed – 140mph+
810 horsepower (600 kW) and 1,590 foot-pounds force (2,160 N·m) of torque
Cost - USD$250,000 (estimate)
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaggie en ir_fuel om precies te zijn
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
En nu ga ik de filmpjes bekijken.
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVoor mij de Riva graag!
En nu ga ik de filmpjes bekijken.
Voor mij beide graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenNEEEE!!! Jij moet studeren
Voor mij beide graag
Riva + Aston.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Riva + Aston.
Maar die prijzen zijn er ZO over... tja, nu weten we waarom we studeren en werken hé Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenBwa... Ik ga toch voor Maserati + Riva...
Maar die prijzen zijn er ZO over... tja, nu weten we waarom we studeren en werken hé Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls ik ooit 1 van de 2 zal kunnen verwezenlijken zal ik al méér dan content zijn! (liefst de Aston)
Stel u voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenJij gaat dat kunnen! En als het even niet lukt, bel mij dan
Stel u voor
Comment
Comment