Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenje weet toch dat dat kanon nooit een atoombom heeft afgevuurd ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav#Dora
Ge ziet toch zelf wel op de filmke dat die een atoombom afschiet, als test wel te verstaan.
Atoombom is maar 2x ingezet in oorlogssituatie...
Dit is trouwens opgenomen in nevada. Grable
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenJapanner in een LACOSTE winkel........heel straf
Zeker kijken!!!
Echt fantastisch tot 't einde !
Klik op de link hieronder en bewonder.
http://www.youmaker.com/video/sv?id=...df2282001&f=fs
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGast zit wel nogal vaak heel vroeg aan de binnenkant van de bocht. En dan maar schuiven
Althans, zo vertelde men dat mij toch. GT3 wedstrijdvoertuig eens met de ene rijstijl (zuiver en volgens de regels "laat genoeg" insturen, helemaal aangepast aan de capaciteiten van de auto), en dan met de andere (zelfde rijstijl maar in sommige bochten echt bedoeld vroeger insturen om de auto licht te laten glijden van bij het instuurpunt). Verschil van meer dan anderhalve seconde dat de tweede rijstijl sneller is. Op Zolder. Trek je zo'n ogen van : .
Ik kan het niet perfect uitleggen, want je vindt die rijstijl niet snel proper omschreven, maar de truc is dus om licht ondersturend de bocht in te zetten, vroeger dan je zou doen met een zuivere rijstijl, om dan net voldoende door lift-off overstuur de auto af te remmen, gebruik makend van de maximale grip die je banden geven bij 7 à 9% slip, en net op het juiste moment van de 7-9% lift off slip over te gaan in 7-9% power slip, om zo de bocht perfect uit te komen.
Het is eigenlijk het combineren van het uitkomen van een bocht op de ideale lijn, met het ingaan van de bocht aan iets te hoge snelheid, door gebruik te maken van de optimale hoeveelheid slip. Normaal gezien ga je de bocht niet sneller uit komen, maar de gemiddelde snelheid van de hele bocht (te rekenen vanaf het rempunt) ligt hoger.
'k Ken er niet genoeg van om te weten of die peet hierboven dit nu tegoei toepast, of niet ... want 'k heb er nog maar kort kennis mee gemaakt, maar 't lijkt me dat 'ie verdomd goed weet hoe z'n auto te besturen, en perfect weet waar in te sturen, te remmen, e.d. 'k Denk dat we voorzichtig moeten zijn met 't zeggen dat 'ie wat te vroeg instuurt, voor hetzelfde geld is 'ie al een stageke verder dan wij kunnen weten.
Plus: gelijk ge zegt is 't een "oude" kar, dus kan zijn dat strak rijden en laat insturen gewoon niet het gewenste effect (efficiëntie heeft)? Wouldn't know maar lijkt me zeker mogelijk...
Lijkt me 'n combo balls + aptitude + experience te zijn. Echt hoed af. Raidillon, gelijk ge zegt. Combes, Bruxelles, Pouhon, pifpaf, ... allemaal idem. Eerste linkse Blanchimont: miljaar.
Comment
-
Leuke nieuwe Best Motoring met de Audi A6 3.0 TFSI (zo klinkt/lijkt het toch)/BMW 335i/Infiniti G37/Mercedes E350/Toyota Mark X
+ YouTube Video
Die Toyota heeft maar een baggerwegligging precies, en die A6 houdt goed stand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWow! Die dingen rijden als op rails! De jumps sloegen wel wat tegen imho.
Comment
-
-
In dit filmpje zie je dus hoe snel zo'n Gallardo wel niet is. Ik had verwacht dat de GT-R in de rechte lijn over de Gallardo zou geraken. Als die GT-R dan zelfs een getunede is, dan gaat zo'n Gallardo wel echt als een speer.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
ik denk niet dat die GT-R motorisch getuned is eigenlijk (of het zal licht zijn)
en boven de 200 kmh zijn de GT-Rs niet meer zo snel hoor.. menig Z06 of Viper begint dat lichtjes uit te lopen.
en idd de LP560 Gallardo is bangelijk snel.. komt dicht in de buurt van een 997 GT2 om maar iets te zeggen
+ YouTube Video
Comment
Comment