Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
    Het is totaal niet auto-gerelateerd maar ik vind het toch ontzettend indrukwekkend wat een kracht en energie uit zo een kleine massa kan komen.
    Mss dat er hier nog mensen zijn die geinteresseerd zijn.
    Het is dus een stuk uit de film Trinity and beyond. The atomic bomb movie.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    je weet toch dat dat kanon nooit een atoombom heeft afgevuurd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      je weet toch dat dat kanon nooit een atoombom heeft afgevuurd ?
      http://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav#Dora
      Hoe bedoeld ge?
      Ge ziet toch zelf wel op de filmke dat die een atoombom afschiet, als test wel te verstaan.
      Atoombom is maar 2x ingezet in oorlogssituatie...
      Dit is trouwens opgenomen in nevada. Grable

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Japanner in een LACOSTE winkel........heel straf

Zeker kijken!!!
        Echt fantastisch tot 't einde !
        Klik op de link hieronder en bewonder.

http://www.youmaker.com/video/sv?id=...df2282001&f=fs
        echt fantastisch da ge zo iets kunt. iemand een idee hoe em da zou doen?

Comment

• Fiesta in de sneeuw

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat hert zal ook wa schrik gehad hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              Miljaar. Hoedje af...

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Gast zit wel nogal vaak heel vroeg aan de binnenkant van de bocht. En dan maar schuiven
              Dat is, als je weet hoe 't moet, een nog iets snellere rijtechniek dan laat/later insturen. Maar als je dat probeert aan te leren voordat de fase van 't laat/later insturen eigen is gemaakt, lukt dat niet.

Althans, zo vertelde men dat mij toch. GT3 wedstrijdvoertuig eens met de ene rijstijl (zuiver en volgens de regels "laat genoeg" insturen, helemaal aangepast aan de capaciteiten van de auto), en dan met de andere (zelfde rijstijl maar in sommige bochten echt bedoeld vroeger insturen om de auto licht te laten glijden van bij het instuurpunt). Verschil van meer dan anderhalve seconde dat de tweede rijstijl sneller is. Op Zolder. Trek je zo'n ogen van : .
              Ik kan het niet perfect uitleggen, want je vindt die rijstijl niet snel proper omschreven, maar de truc is dus om licht ondersturend de bocht in te zetten, vroeger dan je zou doen met een zuivere rijstijl, om dan net voldoende door lift-off overstuur de auto af te remmen, gebruik makend van de maximale grip die je banden geven bij 7 à 9% slip, en net op het juiste moment van de 7-9% lift off slip over te gaan in 7-9% power slip, om zo de bocht perfect uit te komen.
              Het is eigenlijk het combineren van het uitkomen van een bocht op de ideale lijn, met het ingaan van de bocht aan iets te hoge snelheid, door gebruik te maken van de optimale hoeveelheid slip. Normaal gezien ga je de bocht niet sneller uit komen, maar de gemiddelde snelheid van de hele bocht (te rekenen vanaf het rempunt) ligt hoger.

'k Ken er niet genoeg van om te weten of die peet hierboven dit nu tegoei toepast, of niet ... want 'k heb er nog maar kort kennis mee gemaakt, maar 't lijkt me dat 'ie verdomd goed weet hoe z'n auto te besturen, en perfect weet waar in te sturen, te remmen, e.d. 'k Denk dat we voorzichtig moeten zijn met 't zeggen dat 'ie wat te vroeg instuurt, voor hetzelfde geld is 'ie al een stageke verder dan wij kunnen weten.
              Plus: gelijk ge zegt is 't een "oude" kar, dus kan zijn dat strak rijden en laat insturen gewoon niet het gewenste effect (efficiëntie heeft)? Wouldn't know maar lijkt me zeker mogelijk...

Lijkt me 'n combo balls + aptitude + experience te zijn. Echt hoed af. Raidillon, gelijk ge zegt. Combes, Bruxelles, Pouhon, pifpaf, ... allemaal idem. Eerste linkse Blanchimont: miljaar.

Comment

• Leuke nieuwe Best Motoring met de Audi A6 3.0 TFSI (zo klinkt/lijkt het toch)/BMW 335i/Infiniti G37/Mercedes E350/Toyota Mark X
                + YouTube Video

Die Toyota heeft maar een baggerwegligging precies, en die A6 houdt goed stand

Comment

• zalige race! leuk al die verschillende 6 cilinders door elkaar te horen

laatste stukje voor de finish

Comment

• Leuk gedaan, effe aan bezig volgens mij

Prueba disputada en el local que tiene el Club Mr en Oviedo y encuadrado dentro del campeonato WRs 08

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                      Leuk gedaan, effe aan bezig volgens mij

http://www.youtube.com/watch?v=mEa6wqYQS7E
                      Wow! Die dingen rijden als op rails! De jumps sloegen wel wat tegen imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Wow! Die dingen rijden als op rails! De jumps sloegen wel wat tegen imho.
                        Dat zal waarschijnlijk niet lukken, het zwieren van de kontjes was wel tof

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• De gtr lijkt wel een jeep als ge die zo achter de lambo ziet rijde
                              Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                              Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                              Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                              Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Wat gebeurt er daar precies op het einde met die GT-R? Soort noodprogramma ofzo?

Comment

• Wat is er met de R8 V10 gebeurd?
                                  Heeft de GT-R problemen op het einde omdat 'm niet meer in de hoge toeren geraakt?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• noodloop programma vermoed ik

is ook getunede GT-R he

Comment

• In dit filmpje zie je dus hoe snel zo'n Gallardo wel niet is. Ik had verwacht dat de GT-R in de rechte lijn over de Gallardo zou geraken. Als die GT-R dan zelfs een getunede is, dan gaat zo'n Gallardo wel echt als een speer.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ik denk niet dat die GT-R motorisch getuned is eigenlijk (of het zal licht zijn)

en boven de 200 kmh zijn de GT-Rs niet meer zo snel hoor.. menig Z06 of Viper begint dat lichtjes uit te lopen.

en idd de LP560 Gallardo is bangelijk snel.. komt dicht in de buurt van een 997 GT2 om maar iets te zeggen

+ YouTube Video

Comment

• Die GT-R heeft enkel een pk-winst door de volledige titanium uitlaatlijn voor zover ik lees. Kan zoiets voor een noodloop zorgen?

Ik vind het precies ook wel straf dat de R8 V8 het een pak beter doet als de V10

Comment

Working...
                                          X