Wat een zot spel :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
Die gast kan voor geen meter rijden. Zeker niet zonder ESP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenPrachtig filmpje
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZonde dat 't een originele is...die horen in Historic rally's rond te rijden en niet op trackdays in de handen van iemand met teveel centen...
Kans op brokken is bij het laatste vele malen groter.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenAlleen al voor het filmpje zou ge hem de vraagprijs geven
Liever op circuit in handen van iemand met teveel centen dan in een rally in handen van iemand met teveel centen.
Kans op brokken is bij het laatste vele malen groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenTjah, ik vind dat die Audi in z'n natuurlijke habitat hoort...Dr zijn dr amper 20 gemaakt waarvan er een 6-tal af en toe nog eens buiten komen bij demo's of zo. Om dan te zien dat er een centen genoeg heeft om met zo'n originele S1 E2 't zwijn uit te hangen op een trackday...dat hoort gewoon niet imo...
Gebruik hem dus aub waarvoor hij dient .
Is er iets omzeep; vernieuwen !
Comment
-
't Is een sportwagen...
'k Zeg helemaal niet dat die in een museum moeten staan, integendeel. Maar als ze buiten komen horen die dingen imo niet op een circuit thuis. Maak uzelf dan een replica en doe daarmee dan 'n beetje onnozel. Van de 20 die door Audi gemaakt zijn zijn er nog 18 bewaard, waarvan slechts de helft nog met de originele livery. Die horen gekoesterd te worden, net zoals zeldzame Bugatti's of weet ik veel...
Kben blij dat er nog (oud)-rallypiloten zijn die een S1 bezitten (Kankkunen, Schwarz, Ihle, Gerber en volgens mij heeft Mouton er ook één) en dat ze die af en toe nog gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten't is een rallywagen
'k Zeg helemaal niet dat die in een museum moeten staan, integendeel. Maar als ze buiten komen horen die dingen imo niet op een circuit thuis. Maak uzelf dan een replica en doe daarmee dan 'n beetje onnozel. Van de 20 die door Audi gemaakt zijn zijn er nog 18 bewaard, waarvan slechts de helft nog met de originele livery. Die horen gekoesterd te worden, net zoals zeldzame Bugatti's of weet ik veel...
Kben blij dat er nog (oud)-rallypiloten zijn die een S1 bezitten (Kankkunen, Schwarz, Ihle, Gerber en volgens mij heeft Mouton er ook één) en dat ze die af en toe nog gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.
Dat weet je nu toch niet?
Voor hetzelfde geld rijdt hij er elk weekend mee over de Col de Turini of doet hij de 1000 Lakes Rally over.
Comment
-
Komaan, een uurtje fun...voor 't zelfde geld legt ie 'm op z'n dak en hebben ze hier 't zelfde commentaar als op dat filmke met die AMG. Die Mercedes kan mij geen bal schelen, die rollen nog van den band. Maar 'k denk niet dat ge bij uwe plaatselijken Audi-dealer moet aankloppen voor stukken van aan S1 E2.
Als ie dr toch per sé gelijk ne halve gare mee wil rijden, dat ie dat dan doet bij Historic rally's en demoruns, zodat de mensen die de rallysport een warm hart toedragen nog eens zo'n stukje historie aan 't werk kunnen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
Comment