Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vanaf minuut 4 wordt het interessant:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Tribute voor de mooiste WRC ooit! En met onder andere de beste piloot die hij ooit gekend heeft aan het stuur.

http://www.youtube.com/watch?v=--pWn...eature=related
      Man man man, ik val weer in herhaling, maar vroeger was rally toch nog wat anders dan nu hoor !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Man man man, ik val weer in herhaling, maar vroeger was rally toch nog wat anders dan nu hoor !!!
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          zo moeilijk toch niet

ik kon dat ook met de Q7 3.0 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Idd,ook deze Juha Kankunnen,let er eens op hoe vaak hij op een bocht afkomt zoals vanaf sec.18,die wagen in onbalans brengen en dan op het laatst met een Scandinavian flick dan in een vloeiende beweging door de bocht gaan.
            Zeker niet zo snel als tegenwoordig maar wel stukken mooier,nergens zie je die wagen met onderstuur de bocht ingaan!

+ YouTube Video

Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                vet hé?
                ik heb het gisteren al in het "ik heb last"-topic gepost

Comment

• Oeaah, vet, ze zijn bezig aan 'n RR Merlin motor waarin gaat die komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    vet hé?
                    ik heb het gisteren al in het "ik heb last"-topic gepost
                    ik heb elk filmpje op die zijn site al minstens 1 keer bekeken

zo'n sympa kerel, en een echte liefhebber/kenner

wel jammer dat ze om te zoveel tijd z'n site updaten, alsof het bij elke update slechter en minder overzichtelijker wordt

Comment

ik heb elk filmpje op die zijn site al minstens 1 keer bekeken

zo'n sympa kerel, en een echte liefhebber/kenner
                      Idem!

Maar ik vind wel altijd dat 'ie een beetje te veel het woord wilt hebben, als iemand anders een gepassioneerde uitleg zit te doen dan zit hij daar wat rond te kijken en "uhuh" te zeggen en nog voor dat die mens is uitgepraat begint 'ie over iets totaal anders...

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Idem!

Maar ik vind wel altijd dat 'ie een beetje te veel het woord wilt hebben, als iemand anders een gepassioneerde uitleg zit te doen dan zit hij daar wat rond te kijken en "uhuh" te zeggen en nog voor dat die mens is uitgepraat begint 'ie over iets totaal anders...
                          Yep, is me ook al opgevallen.
                          Maar verder vind ik het fantastisch dat ie dit doet.
                          Er zijn er anderen met een minstens zo indrukwekkende collectie die hun beestjes amper buiten halen.

Comment

• Denk niet dat dat bij hem anders is hoor. Heb je de hoeveelheid auto's al eens gezien? Als hij elk weekend een andere buitenhaalt rijden ze nog maar gemiddeld eens per 2 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Denk niet dat dat bij hem anders is hoor. Heb je de hoeveelheid auto's al eens gezien? Als hij elk weekend een andere buitenhaalt rijden ze nog maar gemiddeld eens per 2 jaar
                              Zo bedoel ik dat niet.
                              Gewoon dat hij z'n collectie, in de mate van het mogelijke, met ons wil delen.

Comment

• Mijn gedacht : moest dat (het delen van z'n collectie via video's en z'n site) geen lucratieve business meer zijn, plots, dan zou 'ie er - denk ik - z'n tijd ook niet meer in steken.

Comment

• toen zijn site net opgestart was waren er niet zoveel bezoekers, en nu paar jaar later staat het vol met sponsors en is de site een succes..

hij draagt wel altijd dezelfde kleren

Comment

hij draagt wel altijd dezelfde kleren
                                    Beetje zoals naar the simpsons kijken

Comment

• Is ! Altijd z'n jeanshemdje, soms heb ik de indruk dat ik 'm via z'n video's kan rúiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Idem!

Plus dat alles geld moet opbrengen, het is niet zonder reden dat er eerst 15 sec. (of langer) een reclamefilmpje moet draaien alvorens zijn presentatie aan bod komt, ook de reclame op de zijkanten zullen wel geld opbrengen. (Wat wel een beetje afbreuk doet aan zijn geloofwaardigheid, voor er teveel kritiek komt, zijn site is voor hem meer een middel om, van zijn bekendheid profiterend, meer geld binnen te rijven, het autoplezier is mooi meegenomen maar komt op een lager niveau).
                                        Last edited by ; 07/04/2010, 23:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Is ! Altijd z'n jeanshemdje, soms heb ik de indruk dat ik 'm via z'n video's kan rúiken.
                                          jeanshemdje+jeansbroek maar wel een ander soort denim

Comment

Working...
                                          X