Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenTribute voor de mooiste WRC ooit! En met onder andere de beste piloot die hij ooit gekend heeft aan het stuur.
http://www.youtube.com/watch?v=--pWn...eature=related
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMan man man, ik val weer in herhaling, maar vroeger was rally toch nog wat anders dan nu hoor !!!+ YouTube Video
idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenzo moeilijk toch niet
ik kon dat ook met de Q7 3.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMan man man, ik val weer in herhaling, maar vroeger was rally toch nog wat anders dan nu hoor !!!
Idd,ook deze Juha Kankunnen,let er eens op hoe vaak hij op een bocht afkomt zoals vanaf sec.18,die wagen in onbalans brengen en dan op het laatst met een Scandinavian flick dan in een vloeiende beweging door de bocht gaan.
Zeker niet zo snel als tegenwoordig maar wel stukken mooier,nergens zie je die wagen met onderstuur de bocht ingaan!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
ik heb het gisteren al in het "ik heb last"-topic gepost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenvet hé?
ik heb het gisteren al in het "ik heb last"-topic gepost
zo'n sympa kerel, en een echte liefhebber/kenner
wel jammer dat ze om te zoveel tijd z'n site updaten, alsof het bij elke update slechter en minder overzichtelijker wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik heb elk filmpje op die zijn site al minstens 1 keer bekeken
zo'n sympa kerel, en een echte liefhebber/kenner
Maar ik vind wel altijd dat 'ie een beetje te veel het woord wilt hebben, als iemand anders een gepassioneerde uitleg zit te doen dan zit hij daar wat rond te kijken en "uhuh" te zeggen en nog voor dat die mens is uitgepraat begint 'ie over iets totaal anders...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIdem!
Maar ik vind wel altijd dat 'ie een beetje te veel het woord wilt hebben, als iemand anders een gepassioneerde uitleg zit te doen dan zit hij daar wat rond te kijken en "uhuh" te zeggen en nog voor dat die mens is uitgepraat begint 'ie over iets totaal anders...
Maar verder vind ik het fantastisch dat ie dit doet.
Er zijn er anderen met een minstens zo indrukwekkende collectie die hun beestjes amper buiten halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDenk niet dat dat bij hem anders is hoor. Heb je de hoeveelheid auto's al eens gezien? Als hij elk weekend een andere buitenhaalt rijden ze nog maar gemiddeld eens per 2 jaar
Gewoon dat hij z'n collectie, in de mate van het mogelijke, met ons wil delen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhij draagt wel altijd dezelfde kleren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIdem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs ! Altijd z'n jeanshemdje, soms heb ik de indruk dat ik 'm via z'n video's kan rúiken.
Comment
Comment