Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    heel simpel,
    een Bmw blijft een RWD kar voor de massa,
    een porshe niet
    No shit?

Zover was ik nu ook al wel...

Comment

• Echt ????
      damn
      En ik dacht dat k een bijdehandse opmerking had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Als je bmw intypt bij youtube zijn de helft driftfilmpjes. Als je Porsche intypt vind je dat met moeite.

Is een Porsche echt zo moeilijk te driften?
        Heb nog nooit met een Porsche gereden dus heb geen gedacht hoe zoiets rijdt
        Volgens gTa zou een 911 niet zo moeilijk zijn.
        Denk alleen dat het vrij verraderlijk is door al dat gewicht achter de achteras, je zult wat sneller rondstaan dan bij een BMW denk ik

Comment

Als je bmw intypt bij youtube zijn de helft driftfilmpjes. Als je Porsche intypt vind je dat met moeite.

Ik denk dat eens 'ie scheef is dat het wel in zekere zin te controleren moet zijn, maar zo'n 911 heeft gewoon ontzettend veel mechanische grip achteraan (motor op de achteras, superbrede banden eronder), waardoor het in eerste instantie niet zo makkelijk is om de grip te verbreken denk ik.

+ dat er veel meer hooligans met een BMW rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Serieuze car control

Comment

• Knap weet ik niet maar in alle geval wel cool, filmpje over een Mercedes tuner uit de 80's

Styling garage

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                Proper gedrift, die pee kan het wel!

Comment

Porsche rijders moeten hun gebrek aan circuitsnelheid niet proberen compenseren door de showman uit te hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Porsche rijders moeten hun gebrek aan circuitsnelheid niet proberen compenseren door de showman uit te hangen
                    Of anders gezegd: Porsche-rijders laten hun ESP altijd opstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Of anders gezegd: Porsche-rijders laten hun ESP altijd opstaan.

Whatever may be maar ik was blij dat de mijne gisteren nog in Sport stond en niet in off-positie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Whatever may be maar ik was blij dat de mijne gisteren nog in Sport stond en niet in off-positie
                        Bwa, dan had ge een excuus om rapper te wisselen van kar he

Comment

Bwa, dan had ge een excuus om rapper te wisselen van kar he
                          Mjah ... maar in alle eerlijkheid ... tegen die snelheid crashen is toch niet zo bon vrees ik zelle. En naderhand flitst het gezichtje van uw dochter een aantal keer voorbij. Ik moet zeggen dat, op de moment dat het verkeerd ging, ik vrij beheerst bleef. Het is vooral achteraf (als je uw dochter papa hoort zeggen door de telefoon) dat je denkt "was het dit wel waard?".

Pas op, een schitterende dag hé. En volgende keer sta ik er terug MAARRR ik zal toch een tikkeltje meer marge laten.

Comment

Pas op, een schitterende dag hé. En volgende keer sta ik er terug MAARRR ik zal toch een tikkeltje meer marge laten.
                            Of ge kunt proberen gewoon uw eigen tempo te rijden ipv iemand te proberen volgen

Comment

Of ge kunt proberen gewoon uw eigen tempo te rijden ipv iemand te proberen volgen
                              True, als ge gelijk hebt dan hebt ge gelijk en dan geef ik dat ook grif toe!

Of nog beter: als je zegt "dit was het laatste rondje" zorg er dan ook voor dat dat het laatste rondje was. En laat je niet opfokken omdat er op dat moment net een F430, R8 V10 en Gallardo GT3 terug staan aan te schuiven voor devolgende ronde.

Ah, a few lessons learned zeggen ze dan hé. Ik mag gelukkig zijn dat het zonder brokken was.

Comment

• what happend?
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik ben ook benieuwd. Sortie gedaan op de NS? Met de Lambo of de GTR?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    what happend?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook benieuwd. Sortie gedaan op de NS? Met de Lambo of de GTR?
                                    Was met de LP560 een andere Lambo Gallardo aan het volgen (race prep met GT3 spoiler, semi slicks, aanpassing camber en stuff). Ging vrij goed tot op een moment dat mijn kont de lucht inging en ik niet zo netjes neerkwam. Hij heeft zich eerst naar rechts gezet (zat aan de linkerkant van de baan), beetje over gecorrigeerd en dus zette ie zich naar links waardoor ik met mijn achterwiel (bestuurderskant) in het gras kwam. Terug heel kort gecorrigeerd en dankzij mijn koelbloedig optreden (maar vooral dankzij de 4WD van mijn appelsien ) terug grip gevonden en alles ok.
                                    De wagen stond in Sportmode, als de ESP af had gestaan zou het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden zijn.

Ik heb dus wijselijk die Gallardo laten gaan maar ben dan toch nog op het laatst die F430 coupé gepasseerd.

Resultaat:
                                    1. Ego tik gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
                                    2. F430 die er goed voor ging toch nog opzij gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
                                    3. Dochterlief aan de telefoon die me dan toch weer terug met beide voetjes op de grond zette door simpelweg 'papa' te zeggen.

Het leven kan soms toch zo éénvoudig zijn.

Comment

Was met de LP560 een andere Lambo Gallardo aan het volgen (race prep met GT3 spoiler, semi slicks, aanpassing camber en stuff). Ging vrij goed tot op een moment dat mijn kont de lucht inging en ik niet zo netjes neerkwam. Hij heeft zich eerst naar rechts gezet (zat aan de linkerkant van de baan), beetje over gecorrigeerd en dus zette ie zich naar links waardoor ik met mijn achterwiel (bestuurderskant) in het gras kwam. Terug heel kort gecorrigeerd en dankzij mijn koelbloedig optreden (maar vooral dankzij de 4WD van mijn appelsien ) terug grip gevonden en alles ok.
                                      De wagen stond in Sportmode, als de ESP af had gestaan zou het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden zijn.

Ik heb dus wijselijk die Gallardo laten gaan maar ben dan toch nog op het laatst die F430 coupé gepasseerd.

Resultaat:
                                      1. Ego tik gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
                                      2. F430 die er goed voor ging toch nog opzij gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
                                      3. Dochterlief aan de telefoon die me dan toch weer terug met beide voetjes op de grond zette door simpelweg 'papa' te zeggen.

Het leven kan soms toch zo éénvoudig zijn.
                                      Owla! Inderdaad dikke chance...!

Thanks voor de verduidelijking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                        Van group B rally kan ik ook niet genoeg krijgen.
                                        Echt jammer dat door een gebrek aan organisatie deze race-klasse is moeten verdwijnen.
                                        Prachtige stuurmanskunst, imo vele malen knapper als formule 1 (al waren die turbo monsters van destijds ook niet te onderschatten)
                                        the eighties...
                                        + YouTube Video

Geniale filmpjes trouwens van MasterCsizi, die kerel kent er wat van...

This channel contains high-quality footages about Formula 1 and professional rallying paying massive attention to the legendary Group B era in the early 80's. All of the videos were edited by me, I hope you like them. Comments, ratings or any type of feedback are appreciated.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Owla! Inderdaad dikke chance...!

Thanks voor de verduidelijking.
                                          Np

Dit was trouwens de Gallardo die ik aan 't volgen was:

Comment

Working...
                                          X