Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAls je bmw intypt bij youtube zijn de helft driftfilmpjes. Als je Porsche intypt vind je dat met moeite.
Is een Porsche echt zo moeilijk te driften?
Heb nog nooit met een Porsche gereden dus heb geen gedacht hoe zoiets rijdt
Denk alleen dat het vrij verraderlijk is door al dat gewicht achter de achteras, je zult wat sneller rondstaan dan bij een BMW denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAls je bmw intypt bij youtube zijn de helft driftfilmpjes. Als je Porsche intypt vind je dat met moeite.
+ dat er veel meer hooligans met een BMW rijden.
Comment
-
Comment
-
Knap weet ik niet maar in alle geval wel cool, filmpje over een Mercedes tuner uit de 80's
Styling garage
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPorsche rijders moeten hun gebrek aan circuitsnelheid niet proberen compenseren door de showman uit te hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOf anders gezegd: Porsche-rijders laten hun ESP altijd opstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWhatever may be maar ik was blij dat de mijne gisteren nog in Sport stond en niet in off-positie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBwa, dan had ge een excuus om rapper te wisselen van kar he
Pas op, een schitterende dag hé. En volgende keer sta ik er terug MAARRR ik zal toch een tikkeltje meer marge laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenPas op, een schitterende dag hé. En volgende keer sta ik er terug MAARRR ik zal toch een tikkeltje meer marge laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOf ge kunt proberen gewoon uw eigen tempo te rijden ipv iemand te proberen volgen
Of nog beter: als je zegt "dit was het laatste rondje" zorg er dan ook voor dat dat het laatste rondje was. En laat je niet opfokken omdat er op dat moment net een F430, R8 V10 en Gallardo GT3 terug staan aan te schuiven voor devolgende ronde.
Ah, a few lessons learned zeggen ze dan hé. Ik mag gelukkig zijn dat het zonder brokken was.
Comment
-
what happend?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenwhat happend?Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk ben ook benieuwd. Sortie gedaan op de NS? Met de Lambo of de GTR?
De wagen stond in Sportmode, als de ESP af had gestaan zou het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden zijn.
Ik heb dus wijselijk die Gallardo laten gaan maar ben dan toch nog op het laatst die F430 coupé gepasseerd.
Resultaat:
1. Ego tik gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
2. F430 die er goed voor ging toch nog opzij gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
3. Dochterlief aan de telefoon die me dan toch weer terug met beide voetjes op de grond zette door simpelweg 'papa' te zeggen.
Het leven kan soms toch zo éénvoudig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWas met de LP560 een andere Lambo Gallardo aan het volgen (race prep met GT3 spoiler, semi slicks, aanpassing camber en stuff). Ging vrij goed tot op een moment dat mijn kont de lucht inging en ik niet zo netjes neerkwam. Hij heeft zich eerst naar rechts gezet (zat aan de linkerkant van de baan), beetje over gecorrigeerd en dus zette ie zich naar links waardoor ik met mijn achterwiel (bestuurderskant) in het gras kwam. Terug heel kort gecorrigeerd en dankzij mijn koelbloedig optreden (maar vooral dankzij de 4WD van mijn appelsien ) terug grip gevonden en alles ok.
De wagen stond in Sportmode, als de ESP af had gestaan zou het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden zijn.
Ik heb dus wijselijk die Gallardo laten gaan maar ben dan toch nog op het laatst die F430 coupé gepasseerd.
Resultaat:
1. Ego tik gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
2. F430 die er goed voor ging toch nog opzij gekregen (wat altijd een goede zaak is!)
3. Dochterlief aan de telefoon die me dan toch weer terug met beide voetjes op de grond zette door simpelweg 'papa' te zeggen.
Het leven kan soms toch zo éénvoudig zijn.
Thanks voor de verduidelijking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenVan group B rally kan ik ook niet genoeg krijgen.
Echt jammer dat door een gebrek aan organisatie deze race-klasse is moeten verdwijnen.
Prachtige stuurmanskunst, imo vele malen knapper als formule 1 (al waren die turbo monsters van destijds ook niet te onderschatten)
the eighties...+ YouTube Video
Geniale filmpjes trouwens van MasterCsizi, die kerel kent er wat van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOwla! Inderdaad dikke chance...!
Thanks voor de verduidelijking.
Dit was trouwens de Gallardo die ik aan 't volgen was:
Comment
Comment