Weten dat een 458 Italia in +/-10s 0-200km/h doet maakt dat filmpje eens zo ziek...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk zou echt wel es naar één van z'n events willen gaan, zo vét
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwtfff.
Alleen vraag ik me af hoe dat zit met die 4wd op die porsche. Is dat dan een Turbo omgebouwd naar GT2 techniek buiten de aandrijving, of een GT2 waar m'n een turbo-aandrijving heeft ondergestoken?
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
En da gehuil van die superchargerHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalig gereden, maar dat ding lijkt me nu wel érg los achteraan? Is dat normaal bij Atoms?
Dat ding heeft geen superbrede banden, en geen motor over de achteras he
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalig gereden, maar dat ding lijkt me nu wel érg los achteraan? Is dat normaal bij Atoms?
Caterham R500 is minder 'wild'.
Comment
-
1:50 bij zo smerig rijden, fak
Dwars bij het dalen van de sacramentsheuvel
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls dat zo een belachelijk overpowerde atom is lijkt me dat vrij logisch.
Dat ding heeft geen superbrede banden, en geen motor over de achteras he
Comment
-
Rondje 'Rin 7'55". Alweer sneller dan met vorige STI en ditmaal met geen onbekende (voor ons) Japanse piloot maar een oude bekende.
Sit back and enjoy.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJa, net wel hé? Motor hangt over de achteras. Ook bij het insturen laat 'ie los achteraan, ligt niet alleen aan het vermogen lijkt me. Ziet er superleuk uit maar niet evident kan ik me voorstellen.
Comment
Comment