Ik vraag me af of er veel verschil zou zijn in die losse kont bij een 245pk versie of eentje 300pk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenVolgens mij lokt ie het wel serieus uit, even op de rem ofzo.
Kan me onmogelijk voorstellen dat hij zo een losse kont heeft, al zijn ze natuurlijk wel zwaar overpowered.
Volgens mij was hij de bijrijder een beetje aant pesten.
Begin dacht ik how die bocht gaat hij toch iets te optimistisch in, hij rijdt die atom zo gewoon..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment
-
-
Om in de sfeer te komen:
+ YouTube Video
Als ik dit hoor kan ik maar 1 iets denken: fucking kut diesels!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
Als ik dit hoor kan ik maar 1 iets denken: fucking kut diesels!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Hoe noemt het liedje dat begint op 2:35 aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenGefrustreerd omdat hij eigenlijk wil racen, maar beseft dat hij het niet kan, en geeft er dan maar zo een draai aan. Wtf...
Nice.
Hoe noemt het liedje dat begint op 2:35 aub?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten??
ik ook trouwens, kan gewoon niet
Comment
-
Er bestaat een verklaring voor alhoewel ik het ook betwijfel.
De GT-R die het opneemt tegen die Veyron is die van Yuri. Dat exemplaar is veruit de snelste van alle P800 kits die er rondrijden MAAR hij was bezig met de P1000 van Switzer. Het zou bvb best kunnen dat die er ondertussen ondersteekt.
Maar ik betwijfel het nog steeds.
Wat ook nog zou kunnen is dat de Veyron in een soort van safe modus gaat bij dergelijk shitweer en dus niet over zijn +1000PK beschikt?
Comment
Comment