Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOp 1:15 trekken die toch allebei vol op?
Of heb ik dat nu zo verkeerd voor?
Comment
-
Mja, oké, maar in dat eerste gedeelte is die GT-R toch ook al een stuk sneller?
Dus waarom zou dat fake zijn?
Dat 2e stuk lijkt me wel wat ingehouden door de Bugatti, want die GT-R gaat daar veel te snel voorbij. Maar die eerste run lijkt me fair, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAls ik dit hoor kan ik maar 1 iets denken: fucking kut diesels!!!
Dank u Radio Le Mans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEr bestaat een verklaring voor alhoewel ik het ook betwijfel.
De GT-R die het opneemt tegen die Veyron is die van Yuri. Dat exemplaar is veruit de snelste van alle P800 kits die er rondrijden MAAR hij was bezig met de P1000 van Switzer. Het zou bvb best kunnen dat die er ondertussen ondersteekt.
Maar ik betwijfel het nog steeds.
Wat ook nog zou kunnen is dat de Veyron in een soort van safe modus gaat bij dergelijk shitweer en dus niet over zijn +1000PK beschikt?
+ YouTube Video
btw, die hogere spoiler & Dymags lijken me nog iets voor de uwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenbtw, die hogere spoiler & Dymags lijken me nog iets voor de uwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBweirk ... die Dymags vind ik verschrikkelijk lelijke velgen
Rays dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Rays dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMjah, dat vind ik beter. Maar ik ga de originele velgen houden voor circuitgebruik. De "daily's" zijn reeds besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVanmorgen kwam ik deze GT-R tegen op mobile.de, ik vind het knap:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...8&pageNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat treft, ik vind het afstotelijk!Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenallez Tom
Moest ik een GT-R hebben ik kocht ze meteen!
Misschien toch mijn nick laten aanpassen naar TomTuner?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtentjoener
zo'n race velg gelijk Volk of Rays zegt u niks?
Trouwens, waren dat Rays velgen die zo makkelijk barsten? Ik dacht dat Subaru555 daar eens een foto van postte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenO jawel, zeker en vast! Maar voor op circuit dan. Bovenstaande voor op de gewone baan.
Trouwens, waren dat Rays velgen die zo makkelijk barsten? Ik dacht dat Subaru555 daar eens een foto van postte?
Comment
Comment