Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Just! Rota was het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Trouwens, waren dat Rays velgen die zo makkelijk barsten? Ik dacht dat Subaru555 daar eens een foto van postte?
      Ga je mond spoelen jij!

Comment

• Vooral knappe muziek. Wie kan mij zeggen welke artiest/nummer dit is?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Vooral knappe muziek. Wie kan mij zeggen welke artiest/nummer dit is?
          *kijkt naar leeftijd*

you must be joking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ga je mond spoelen jij!
            Jammie! Deed deugd.

Comment

• Die opa met de rallywagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                *kijkt naar leeftijd*

you must be joking
                Eeeeeeeen GOAN!

Comment

• Man, ik ben groot gekomen met dance. Toen ik 16 was en op stap begon te gaan was er de new beat. Ik was op slag verliefd op deze muziekstijl en tot vandaag blijft het 'dance'-genre mij enorm bekoren.
                  OO 00 OO

Comment

Man, ik ben groot gekomen met dance. Toen ik 16 was en op stap begon te gaan was er de new beat. Ik was op slag verliefd op deze muziekstijl en tot vandaag blijft het 'dance'-genre mij enorm bekoren.
                    Zalig!

Comment

Vooral knappe muziek. Wie kan mij zeggen welke artiest/nummer dit is?
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Thanks Geezer.

Deze song eens op mijn ipod zetten. Zal niet misstaan tussen al die nummers van oa. Armin van Buuren.
                        OO 00 OO

Comment

Thanks Geezer.

Deze song eens op mijn ipod zetten. Zal niet misstaan tussen al die nummers van oa. Armin van Buuren.
                          Zo ken ik nog vele leuke nr's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Over drivingskills gesproken.
                            Hij rijdt 'nogal' op de limiet.
                            Oké, dik respect. Effe dwars de Sacramentsheuvel afdalen, bloody hell you need balls (and skills) for that Ding lijkt me wel héél erg tailhappy bij lift-off. Dat normaal? Toch nog geen Atom-eigenaars over horen klagen? Misschien moet je zo hard met dat ding rijden eer 't zo nifty wordt...

Comment

• Ik vind het een redelijk geschift filmpje

Dat compenseert meteen al dat lauw gedoe op Fleet-tv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                lauw gedoe
                                Dat is wel zeer zacht uitgedrukt, je zou zo bij Fleet TV kunnen beginnen werken.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Dat is wel zeer zacht uitgedrukt, je zou zo bij Fleet TV kunnen beginnen werken.
                                  Mijn "f" was even in staking

Comment

• *mompelt iets over Walen*
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nog ff terug komen op 't filmpje GT-R vs. Veyron:

+ YouTube Video

Rechts is die GT-R (Nissan GTR R35 Switzer P800) en links de Bugatti (de middelste laten we buiten beschouwing, al is die ook niet traag :-O); je ziet toch duidelijk dat de GTR in 't begin een stuk sneller is (zelf al hebben ze allebei AWD en dual clutch).
                                      Na 500m ofzo haalt de Bugatti 'm dan wel weer in door zijn voordeel in pk's, maar bij een sprintje aan de lichten krijgt die overprijsde kever wel férm op zijn tanden door die rijstbak in de ogen van de mensen die aan de lichten staan te kijken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Nog ff terug komen op 't filmpje GT-R vs. Veyron:

+ YouTube Video

Rechts is die GT-R (Nissan GTR R35 Switzer P800) en links de Bugatti (de middelste laten we buiten beschouwing, al is die ook niet traag :-O); je ziet toch duidelijk dat de GTR in 't begin een stuk sneller is (zelf al hebben ze allebei AWD en dual clutch).
                                        Na 500m ofzo haalt de Bugatti 'm dan wel weer in door zijn voordeel in pk's, maar bij een sprintje aan de lichten krijgt die overprijsde kever wel férm op zijn tanden door die rijstbak in de ogen van de mensen die aan de lichten staan te kijken...
                                        Die GT-R heeft wel meer dan 65% meer vermogen dan standaard eh....
                                        Doe hetzelfde met de veyron en het resultaat zal er ook naar zijn.

Blijf het toch knap vinden dat een standaard wagen zeker niet moet onder doen tegen een keihard getunede wagen die standaard ook al niet veel concurrenten heeft.

En ja de veyron is nog steeds een pak duurder dan de P800 maar die eerste is dan ook nooit ontworpen om concurrentieel te zijn op gebied van prijs, je koopt bij de veyron niet enkel een wagen als product maar je koopt een stuk geschiedenis in wording.

Sowieso wel enorm respect voor wat die P800 kan
                                        Last edited by ; 11/06/2010, 06:34.

Comment

• Volledig met u eens C

Comment

Working...
                                          X