Oorspronkelijk geplaatst door reys
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flexo Bekijk BerichtenZand? Waar dat dan? Je ziet hem toch op die natte tegels / kasseien whatever driften?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben niet bepaald een Ferrari-lover, maar zo'n 599 GTO is wel hemels. Amai m'n voeten...
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenAlex Djordjevic, beter bekend als VRAlexander is vandaag overleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenOp 't zand dan nog??? ter gelegenheid van wa????
blijkbaar zijn eerst keerBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenChris Harris zijne kop als die mens ff doorduwt, priceless
Dat mens zou beter eens effe zwijgen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
+ YouTube Video
love those rednecks
als het gras afrijden ECHT ECHT ECHT snel moet gebeuren
+ YouTube Video
en als we tijd teveel hebben.
+ YouTube Video Last edited by Timmie; 10/07/2010, 16:19.
Comment
-
-
ik wou em ook net posten O,o Dit is allemaal in 2 uur tijd, waarom in godsnaam rijden sommige van die gasten (roze lambo) echt 10 keer heen en weer? :p Ga es buite de stad in de veldjes ofzo. Moet wel toegeven da da roze tamelijk awesome is, en ik nog nooit een veyron heb zien inparkeren ;x
Comment
-
Omdat veel teveel mensen met zo'n auto's veel te graag in de belangstelling staan. Zonde is dat, die zijn niet ontworpen om ermee te flanneren in een drukke stad. Dat zie je spijtig genoeg veel te vaak.
Meer geld hebben dan liefde voor autorijden maar wel zo'n bak moeten hebben om er mee te pronken. Eeuwig zonde vind ik het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Nooit gaan pimpen in Londen met een dikke bak...
Hell, met een fiat pande sta je daar gdv meer in de spotlight...
Comment
-
Heb, reeds enkele jaren terug, dit soort wagens eens vermeld in een postje. Rond het Sheraton Park Tower (en ook Knightsbridge waar dit filmpje schijnbaar opgenomen is) krioelde het van zo'n wagens, allemaal van mensen uit het midden oosten, dat was voor de jonge mannen. De ouderen reden allemaal met dikke Rolls'en, met Engelse (blanke) chauffeurs. Vanuit je kamer kon je daar meer van dit soort wagens zien staan dan je in België in een gans jaar op de weg tegenkwam.
Comment
Comment