Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Respect voor die gasten,al zullen ze wel vet betaald worden.
    Ik zou alvast bedanken.Ik kom al bijna mottig van naar dat filmke te kijken.

Comment

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Respect voor die gasten,al zullen ze wel vet betaald worden.
      Ik zou alvast bedanken.Ik kom al bijna mottig van naar dat filmke te kijken.
      Eh nee, serieus ... ik ZEN mottig geworden van da filmke! WTF seg!
      Waarom hebben die eigenlijk een helm op? Om hun hoofd te beschermen als ze naar beneden botsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Eh nee, serieus ... ik ZEN mottig geworden van da filmke! WTF seg!
        Waarom hebben die eigenlijk een helm op? Om hun hoofd te beschermen als ze naar beneden botsen?
        Voor hunne camera op te zetten, tsjiens...

Voor objecten die zich boven hun bevinden zodat ze er niet met hun lompe kop tegen knallen, denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Om hun hoofd te beschermen als ze naar beneden botsen?
          de zuignap van een gopro werkt niet op uw voorhoofd
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Voor hunne camera op te zetten, tsjiens...

Voor objecten die zich boven hun bevinden zodat ze er niet met hun lompe kop tegen knallen, denk ik...
            Ze zijn ook met 2. Als ene een tool of onderdeel laat vallen kan het altijd op het hoofd vallen van de persoon onder zich.

Wat me opvalt is dat er weinig of geen wind is. Ik denk niet dat ze met veel wind kunnen klimmen. Wat als er opeens een storm uitbreekt? Ik denk niet dat ze op een minuut naar beneden geklauterd zijn.
            Ik heb nu geen hoogtevrees, maar dit zijn toch echt wel straffe mannen.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

+ YouTube Video

Zouden ze met een parachute naar beneden gaan ?
              - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
              - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Ik begon mij iig toch ook wat te draaien in mijne stoel bij bepaalde beelden

Comment

• knappe dance-act !

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ze zijn ook met 2. Als ene een tool of onderdeel laat vallen kan het altijd op het hoofd vallen van de persoon onder zich.

Wat me opvalt is dat er weinig of geen wind is. Ik denk niet dat ze met veel wind kunnen klimmen. Wat als er opeens een storm uitbreekt? Ik denk niet dat ze op een minuut naar beneden geklauterd zijn.
                    Ik heb nu geen hoogtevrees, maar dit zijn toch echt wel straffe mannen.
                    Meteo wordt beneden op de grond continu in de gaten gehouden. Vanals het niet pluis is of er een onweer voorspeld wordt, wordt de 'missie' afgelast. De werkers boven staan continu in verbinding met het grondpersoneel.
                    Ik dacht dat de meeste ongevallen ontstonden door materiaal die ze per ongeluk laten vallen van de toren. Tegen dat dat beneden aankomt is dat een dodelijk projectiel, ook al zijn het maar bouten. Daarom dat ze een code hebben die snel door de radio kan gesproken worden als er iets gevallen is. Dan zoekt het grondpersoneel dekking.
                    Bij deze reparatie hoeft geen grondpersoneel beneden aan de toren aanwezig te zijn denk ik. Het is vooral bij het opbouwen van de toren dat die projectielen zo gevaarlijk zijn.

Bron: National Geographic Channel reportage ooit gezien.

Comment

+ YouTube Video
                      Damn..

Comment

• Behoorlijk geschift die klim! Wss wiebelt die toren ook behoorlijk, wat het nog meer tricky maakt!

Comment

• crash

http://www.youtube.com/watch?v=TmsxdsLKlm4 en direct van zijn kl*te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            http://www.youtube.com/watch?v=TmsxdsLKlm4 en direct van zijn kl*te maken
                            Stupidoo !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                              Stupidoo !
                              Heerlijk kan niet hard genoeg zijn!

Comment

• + YouTube Video

kijken in HD!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video

kijken in HD!
                                  zalig

Comment

• + YouTube Video
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

ik vind Tesla al precies wat leuker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        http://www.jaylenosgarage.com/video/...er-25/1249969/

ik vind Tesla al precies wat leuker
                                        Ik zou de vertegenwoordigster wel doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lotuzzz Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          2.32

Comment

Working...
                                          X