Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Bij mij blijft hij na 12 sec. hangen . . .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk begon mij iig toch ook wat te draaien in mijne stoel bij bepaalde beeldenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEh nee, serieus ... ik ZEN mottig geworden van da filmke! WTF seg!
Waarom hebben die eigenlijk een helm op? Om hun hoofd te beschermen als ze naar beneden botsen?
Holy shit! En wat kunnen ze daar boven nog herstellen vraag ik me dan af Nen helikopter en winchen was té eenvoudig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
Al vanaf het begin had ik zoiets van hoelang gaan die banden dat uithouden...
Wetende dat een Veyron op topsnelheid na 15min. versleten banden heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenGestoord, die kerel gaat nog sowieso dood blijven daarin.
Al vanaf het begin had ik zoiets van hoelang gaan die banden dat uithouden...
Wetende dat een Veyron op topsnelheid na 15min. versleten banden heeft...
Maar je hebt gelijk, eerst liggen driften gelijk een gek en dan even 400km/h gaan doen. Dat blijft niet goed gaan
Comment
-
als je er op let zie je dat het andere velgen zijn die er met de kapotte bandjes opliggen
mss, moet ik eens een pollycamaro overwegen
Comment
-
gallardo spyder vs f430 spider van op een van de dvd's van clarkson, mooie vergelijking
+ YouTube Video
Comment
-
Op bezoek bij Beppe Volta,Lancia preparateur,wat een warboel,maar wat die gast daar allemaal heeft binnenstaan.
Van 131 Mirafiori,037 tot een Delta ECV.Hij gaat wel wat moeten doorwerken om ales eens af te krijgen.
+ YouTube Video
Hier Volta met een 037,waarschijnlijk is het Biasion aan het stuur.
Rally Legend in Italië http://www.rallylegend.com/ lijkt nog eens de moeite om naar toe te gaan.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenOp bezoek bij Beppe Volta,Lancia preparateur,wat een warboel,maar wat die gast daar allemaal heeft binnenstaan.
Van 131 Mirafiori,037 tot een Delta ECV.Hij gaat wel wat moeten doorwerken om ales eens af te krijgen.
+ YouTube Video
lancia
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment