Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenrijden op het circuit, met een 74 charger .
+ YouTube Video
Comment
-
Ritje op de moto, rrrrrrrrrrrr, kmoest men bille dikwijls toepitse bij het zien hiervan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHoe saai gereden...
normaalgezien is de charger de auto die de amerikaanse naam waardig maakt van auto die alleen maar rechtdoor wilt gaan.
vind toch dat die mooi zijn bochten neemt, en ik vroeg me eigenlijk af of er iemand al met zoon charger op nurburgring was geweest.
Comment
-
-
ben eigenlijk meer verbaast u snel die porsche wel niet is op die rechte stukken TOV die go-cart
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
Wel oppassen! Ooit is er eens een luchthavenagent naar ons gekomen toen we ook zo aan het spelen waren. Er gelukkig van af gekomen met een verwittiging...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLeuk hé 't vliegveld in Wevelgem!
Wel oppassen! Ooit is er eens een luchthavenagent naar ons gekomen toen we ook zo aan het spelen waren. Er gelukkig van af gekomen met een verwittiging...
Maar twas echt een sympathieke kerel, zei gewoon van "leuke autos en ja let beetje op, ik snap wel wat je hier doet, ben ook jong geweest. En uiteindelijk wel beter hier dan op openbare weg maar allez ge hebt uw plezier nu wel gehad,..."
Toen hadden we al paar runs gedaan en zijn we ook in vrede vertrokken nadat we de man nog een fijne avond gewenst hebben
Comment
-
-
Hoe groot kan het verschil tussen twee piloten zijn! (vanaf 7.50 de tweede piloot)
Let ook op de schitterende move op min 14.
Zalig gereden, vooral door de laatste piloot
+ YouTube Video
Comment
Comment