Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Is dat niet omdat audi met een Torsen diff zit, wat dus torque vermenigvuldigt. Maar als je nul grip hebt heb je ook nul torque en nul maal X = nul

Is ook het probleem van sommige sperdifferentiëlen (Quaife bv). Je moet een minimum aan grip hebben (al is het 2 keer niks), maar bij compleet nul grip marcheren die ook niet.
    Dat is inderdaad het probleem. Bij de RS2 is er een diff lock knop die werkt tot aan 30km/h, om dergelijke zaken te voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
      Ikzelf ben actief al co-piloot in de rally met Koen Lauwaert (Belgisch kampioen 2009 in klasse A7). Hier een onboardfilmpje van onze laatste rally, ik lees dus de pacenotes:

http://www.youtube.com/watch?v=F5ARX...layer_embedded
      Zeer sterk gereden!

Comment

Ikzelf ben actief al co-piloot in de rally met Koen Lauwaert (Belgisch kampioen 2009 in klasse A7). Hier een onboardfilmpje van onze laatste rally, ik lees dus de pacenotes:

http://www.youtube.com/watch?v=F5ARX...layer_embedded
        Knap, goed team, geen fouten... en perfecte herhaling van de note's op juiste punten...
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Z'n kanaal, één en al genialiteit,

http://www.youtube.com/user/Antti2Fan
          The best years of my life...

Comment

• Phil Bennett takes takes to the Nurbugring in the Caparo T1 during a trackday
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Niet normaal hoe snel dat ding is
            Last edited by ; 01/11/2010, 19:17.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              sigpic
              Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                Phil Bennett takes takes to the Nurbugring in the Caparo T1 during a trackday
                + YouTube Video

Niet normaal hoe snel dat ding is
                Heb deze zien rijden op 23 augustus 2010, waanzinnig..., ik stond STIL !!!
                Min 1.20 in jou filmpje vliegt hij de Titan Evo als ne vlieger voorbij en deze was ook gene trage... (Nas kan dit bevestigen...)
                Foto's Titan Evo voor+na, kijk maar wie schuld treft...> http://www.youtube.com/watch?v=l9tN00JubGg
                Nota: ik was die dag ook aan het racen(tje)...min 7.30 Titan Evo net...> http://www.youtube.com/watch?v=6PRryiAt-FY

Comment

• Crashes op de nurburgring in de 70's
                  Die kever op 1:50

+ YouTube Video
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                    Foto's Titan Evo voor+na, kijk maar wie schuld treft...> http://www.youtube.com/watch?v=l9tN00JubGg

Puur de schuld van de EVO-rijder,ik begrijp dat je met zo´n auto wil doorrijden op de Ring.
                    Maar het is nog steeds geen race,als hij een beetje had ingehouden of gewacht was er niets gebeurd.
                    Als je op de Ring geen respeckt kan opbrengen voor mindere auto´s of rijders moet je daar wegblijven of aan echte races gaan deelnemen.
                    Dat is althans mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Puur de schuld van de EVO-rijder,ik begrijp dat je met zo´n auto wil doorrijden op de Ring.
                      Maar het is nog steeds geen race,als hij een beetje had ingehouden of gewacht was er niets gebeurd.
                      Als je op de Ring geen respeckt kan opbrengen voor mindere auto´s of rijders moet je daar wegblijven of aan echte races gaan deelnemen.
                      Dat is althans mijn mening.
                      Wel even vergeten te melden, het was een TrackDay dus geen TF dag...
                      En die BMW ging onvoorzien van zijn traject af... kijk maar goed naar het filmpje...

Comment

Wel even vergeten te melden, het was een TrackDay dus geen TF dag...
                        En die BMW ging onvoorzien van zijn traject af... kijk maar goed naar het filmpje...
                        Dat is al een verschil,maar toch,er vallen nog steeds geen kampioenschappen op het spel of dergelijke.

Het moet toch nog steeds de bedoeling zijn dat het plezant blijft en dat je ´s avonds met je wagen terug naar huis kan rijden.

Liever blote EVO,dan geplooide EVO.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Puur de schuld van de EVO-rijder
                          Niet akkoord, je ziet dat de M3 van zijn lijn afgaat en een gat lijkt te laten om plots terug naar binnen te komen. Ik ging er wss ook ingedoken zijn...
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                            Crashes op de nurburgring in de 70's
                            Die kever op 1:50

+ YouTube Video
                            Je kan het zo gek niet bedenken of het is reeds gedaan geweest. Op 3:25 met die kever cabrio, met 4 man in en waarschijnlijk zonder rolbeugel noch veiligheidsgordels...... je moet maar lef (of een gemis aan iets anders) hebben.

Comment

Niet akkoord, je ziet dat de M3 van zijn lijn afgaat en een gat lijkt te laten om plots terug naar binnen te komen. Ik ging er wss ook ingedoken zijn...
                              die M3 mispakt zich aan de bocht en het enige wat hij kon dan was terug naar links gaan om de volgende bocht weer fatsoenlijk te nemen. Ik steek ook alle schuld op de evo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                die M3 mispakt zich aan de bocht en het enige wat hij kon dan was terug naar links gaan om de volgende bocht weer fatsoenlijk te nemen. Ik steek ook alle schuld op de evo
                                Duidelijk de fout van de BMW rijder, je kan je mispakken maar kijk dan eerst eens in je spiegels eer je voor iemand de deur sluit !!!
                                De Evo rijder verwacht zich niet aan dit maneuver...
                                Vrijdag 12 nov. is er opnieuw een geloten TracKDay en ik hou mijn hart al vast, op zulke dagen is het soms gevaarlijker dan op een TF dag want 50% heeft nog nooit op de Ring gereden !!!

Comment

• + YouTube Video

best knappe subaru reclame

Comment

Duidelijk de fout van de BMW rijder, je kan je mispakken maar kijk dan eerst eens in je spiegels eer je voor iemand de deur sluit !!!
                                    De Evo rijder verwacht zich niet aan dit maneuver...
                                    Vrijdag 12 nov. is er opnieuw een geloten TracKDay en ik hou mijn hart al vast, op zulke dagen is het soms gevaarlijker dan op een TF dag want 50% heeft nog nooit op de Ring gereden !!!
                                    Je vergeet dat op trackdays het meestal de regel is om maar over te steken als je voorganger zijn pinker opzet zodat je weet dat hij jou heeft gezien. Als je als voorganger al moet wachten om een bocht te nemen omdat er iemand afkomt achter je dan is het ook niet meer leuk.

Als iedereen respect heeft voor de wagen voor hem en achter hem gebeurt zo'n ongeval zelden.

Comment

• Mercedes rijders...

+ YouTube Video

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Stanley Steamer

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Mega cool, maar wat een werk om dat spel in gang te krijgen.

Comment

Working...
                                          X