Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vindt toch ook dat de evo schuld treft, je kan duidelijk zien dat de M3 in moeilijkheden zit in die bocht, dan probeer je hem toch niet voorbij te steken.
    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Ik vind ook dat er op die TF veel te veel met het mes tussen de tanden wordt gereden door sommige. Het is nog altijd geen race maar amusement. Een week of 3 geleden is er mij ook zo eentje gepasseerd op 5 cm van mijn voorbumper Als ik toen die gast op de parking had tegengekomen had hij vollegas naar de tandarts kunnen rijden!
      Op zo'n dagen weet je dat de rijders niet allemaal even ervaren zijn en moet je daar ook rekening mee houden vooraleer je als een waanzinnige voorbij wil steken. Dat is mijn gedacht
      2014 Bmw 118d Estorill //M
      2000 Bmw 320d
      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
        Wel even vergeten te melden, het was een TrackDay dus geen TF dag...
        En die BMW ging onvoorzien van zijn traject af... kijk maar goed naar het filmpje...
        Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
        Niet akkoord, je ziet dat de M3 van zijn lijn afgaat en een gat lijkt te laten om plots terug naar binnen te komen. Ik ging er wss ook ingedoken zijn...
        Larie, imo.

Als ge ziet dat de kar voor je z'n bocht mist, wat doe je dan, nog in 't gat duiken? Komaan. Ge houdt afstand en ge haalt maar in als ge weet dat 't veilig kan. Als ge ene voor u ziet sukkelen (pardon my French) ziet dat 'm ietske voor heeft, dan wacht ge. Zo simpel is 't.

En als ge 't niet doet en ge hebt nadien schade (zoals in dat filmpje), dan vind ik dat ge 't grotendeels aan uzelf te danken hebt. Ja, dienen BMW doet 'n "onverwacht" manoeuver, maar 'm rijdt ook VOOR u...

Comment

• Fak zeg...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
            Ik vind ook dat er op die TF veel te veel met het mes tussen de tanden wordt gereden door sommige. Het is nog altijd geen race maar amusement. Een week of 3 geleden is er mij ook zo eentje gepasseerd op 5 cm van mijn voorbumper Als ik toen die gast op de parking had tegengekomen had hij vollegas naar de tandarts kunnen rijden!
            Op zo'n dagen weet je dat de rijders niet allemaal even ervaren zijn en moet je daar ook rekening mee houden vooraleer je als een waanzinnige voorbij wil steken. Dat is mijn gedacht
            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Larie, imo.

Als ge ziet dat de kar voor je z'n bocht mist, wat doe je dan, nog in 't gat duiken? Komaan. Ge houdt afstand en ge haalt maar in als ge weet dat 't veilig kan. Als ge ene voor u ziet sukkelen (pardon my French) ziet dat 'm ietske voor heeft, dan wacht ge. Zo simpel is 't.

En als ge 't niet doet en ge hebt nadien schade (zoals in dat filmpje), dan vind ik dat ge 't grotendeels aan uzelf te danken hebt. Ja, dienen BMW doet 'n "onverwacht" manoeuver, maar 'm rijdt ook VOOR u...

Ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die het met mij eens zijn.

Bij de circuitdagen die Gilles hier organiseert,zal hij daar waarschijnlijk ook op benadrukken dat het geen races zijn.

Moest hij zo´n "voorvalleke hebben op zijn evenementen,zijn goesting om een volgende te organiseren serieus zou minderen.Al draagt iedereen,net als op een gewone meeting natuurlijk de gevolgen van zijn eigen daden.

En al heeft de meneer met de EVO mogelijks geen problemen om morgen een nieuwe voor zijn deur te zetten,voor zijn collega kan dat heel anders zijn.
            Het komt er gewoon op neer om "respect" te hebben voor de anderen op het circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Niet akkoord, je ziet dat de M3 van zijn lijn afgaat en een gat lijkt te laten om plots terug naar binnen te komen. Ik ging er wss ook ingedoken zijn...
              Dikke zever imo. De M3 gaat van zijn lijn door een stuurfout. Dat is in Wippermann, das echt geen bochtensectie om mensen IN die sectie in te halen. Vlak erna heb je een recht stuk en een rechtse, ga daar eens in zijn spiegels hangen. Die gast met zijn BMW heeft gewoon zich mispakt en de boel proberen te redden, moest ik in zijn plaats zijn ik zou op dat punt ook geen tijd hebben gehad om in mijn spiegels te kijken om iemand door te laten, ik zou al lang blij zijn dat ik daar niet met mijn mooie kar in de vangrails steek en mij zo rap mogelijk uit die sectie proberen werken zonder schade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Larie, imo.

Ik deel ook uw mening. De Evo had er rekening moeten mee houden !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Larie, imo.

jomaja jomaja, t is wel de bedoeling van ne gigantisch vette laptime op joetoep te kunnen posten he, met alle telemetriedata erbij om dan teh hero of ta intarwebz te worden, aangezien hij altijd "flat out" rijdt. Ge gaat dan toch geen 5 seconden verliezen achter zo ne sukkelaar zeker!??? Zo een mannen moeten maar thuisblijven !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    jomaja jomaja, t is wel de bedoeling van ne gigantisch vette laptime op joetoep te kunnen posten he, met alle telemetriedata erbij om dan teh hero of ta intarwebz te worden, aangezien hij altijd "flat out" rijdt. Ge gaat dan toch geen 5 seconden verliezen achter zo ne sukkelaar zeker!??? Zo een mannen moeten maar thuisblijven !!!

Comment

Duidelijk de fout van de BMW rijder, je kan je mispakken maar kijk dan eerst eens in je spiegels eer je voor iemand de deur sluit !!!
                      De Evo rijder verwacht zich niet aan dit maneuver...
                      Vrijdag 12 nov. is er opnieuw een geloten TracKDay en ik hou mijn hart al vast, op zulke dagen is het soms gevaarlijker dan op een TF dag want 50% heeft nog nooit op de Ring gereden !!!
                      Dat is toch wel kort door de bocht. Vergeef me de woordspeling. Maar kijk jij dan eerst in de spiegel voor jij je mispakt. Je ziet duidelijk dat de BMW-rijder zich mispakt en de wagen in overstuur gaat. Bijgevolg doet hij alle moeite om zijn autoke te redden. In mijn bescheiden mening is de EVO-rijder fout, zoals de meeste al zeggen.

Comment

• Die Evo rijder zijn fout, 100%.

Aan de handeling van die BMW rijder en hoe zijn wagen (+ chauffeur) duidelijk over de limieten aan het gaan is, zie je hier al van ver gevaar. Dat is al direct een reden, voor mij, om van het gas af te gaan, afstand te houden en te wachten op een rechte lijn om er voorbij te gaan.

Inhalen in een bocht, zonder dat je voorganger teken geeft (laat ons wedstrijdrijden even buiten beschouwing laten) is not done. Op elke trackday briefing wordt dit benadrukt.

Als je in een bocht in je spiegels moet gaan kijken zoek je de ongelukken op trouwens.

Mocht ik de Evo besturen had ik al zeker afstand gelaten want je ziet gewoon dat dit kan fout gaan.
                        De BMW rijder doet trouwens zeker geen deur toe maar maakt een stuurfout en moet vol aan de bak om zelf niet te crashen.

De Evo rijder is zo typisch een chauffeur die of wedstrijden moet gaan rijden of de baan voor hem alleen afhuren .

Ik heb zo vorige week 2x langdurig achter wagens gehangen, wel eentje is ook voor mijn neus eraf gegaan (gelukkig hield ik afstand) en de andere heb ik naderhand wel is goed moeten gaan uitkafferen. (filmpjes staan gepost). Maar nooit heb ik gevaar meegemaakt of er de oorzaak van geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          Die Evo rijder zijn fout, 100%.

Aan de handeling van die BMW rijder en hoe zijn wagen (+ chauffeur) duidelijk over de limieten aan het gaan is, zie je hier al van ver gevaar. Dat is al direct een reden, voor mij, om van het gas af te gaan, afstand te houden en te wachten op een rechte lijn om er voorbij te gaan.

Inhalen in een bocht, zonder dat je voorganger teken geeft (laat ons wedstrijdrijden even buiten beschouwing laten) is not done. Op elke trackday briefing wordt dit benadrukt.

Als je in een bocht in je spiegels moet gaan kijken zoek je de ongelukken op trouwens.

Mocht ik de Evo besturen had ik al zeker afstand gelaten want je ziet gewoon dat dit kan fout gaan.
                          De BMW rijder doet trouwens zeker geen deur toe maar maakt een stuurfout en moet vol aan de bak om zelf niet te crashen.

De Evo rijder is zo typisch een chauffeur die of wedstrijden moet gaan rijden of de baan voor hem alleen afhuren .

Ik heb zo vorige week 2x langdurig achter wagens gehangen, wel eentje is ook voor mijn neus eraf gegaan (gelukkig hield ik afstand) en de andere heb ik naderhand wel is goed moeten gaan uitkafferen. (filmpjes staan gepost). Maar nooit heb ik gevaar meegemaakt of er de oorzaak van geweest.
                          +1. Als ik iemand zie brakken ga ik die zeker ni proberen inhalen. Inhalen op de Nordschleife doe ik trouwens enkel waar het kan, én als ik een pinker zie of een duidelijk signaal krijg dat ik erlangs kan. Zie ik dat niet, ben ik geduldig. 't Is het mij niet waard mijn kar te plooien. Ik durf er mijn hand voor in't vuur te steken dat de kans klein is dat dit ooit gebeurt op een van de trackdays van Gilles bvb, met respect rijden is imo gewoon een must!

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            sigpic
                            Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Fak zeg...

+ YouTube Video
                              Zonder woorden
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zo rustig blijven, zelfs z'n handen vergeten door te zettet bij het tegensturen

+ YouTube Video

hier wel

+ YouTube Video
                                Last edited by Lotuzzz; 05/11/2010, 21:20.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• man tekent een mona-lisa met zijn....ehm...........
                                  ......
                                  ....
                                  ...
                                  ..
                                  .
                                  .................gereedschap????????

NIET VOOR DE VROUWLIJKE FORUM USERS!!!!!

Comment

Heb deze zien rijden op 23 augustus 2010, waanzinnig..., ik stond STIL !!!
                                    Min 1.20 in jou filmpje vliegt hij de Titan Evo als ne vlieger voorbij en deze was ook gene trage... (Nas kan dit bevestigen...)
                                    Foto's Titan Evo voor+na, kijk maar wie schuld treft...> http://www.youtube.com/watch?v=l9tN00JubGg
                                    Nota: ik was die dag ook aan het racen(tje)...min 7.30 Titan Evo net...> http://www.youtube.com/watch?v=6PRryiAt-FY

Sowieso die EVO zijn schuld. Had maar moeten remmen...

Comment

• niet echt akkoord... ik zou in eerste instantie ook gewoon links gehouden hebben denk ik. Ie komt vrij plots, laat, en sterk naar links die M3.

Comment

• + YouTube Video

F1 is wel héél snel.

Portfolio
                                        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Working...
                                        X