Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht net hetzelfde fuel. Vooral die ket met zijn "hehehe"-lachske ... man man man.
Precies of er is een fles lachgas open gegaan. Enfin snelle kar mocht ik de eigenaar kennen zou ik proficiat zeggen voor zowel zijn lachgas lach als zijn fantastische kar
Dat zit toch nog best wel wat van de 17 à 19 sec af die een Veyron nodig heeft voor dat nummertje.
Niettemin: fuuck
Veyron IRL doet het in 20-21sec. maar het is natuurlijk een feit dat de Bug sneller en sneller blijft gaan op een gegeven moment
20,7 s - Bugatti 16.4 Veyron
28,6 s - Porsche 911 GT2 RS
32,3 s - Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
32,4 s - Ferrari 458 Italia
35,4 s - Corvette ZR1
42,2 s - Mercedes-Benz SLS AMG
Veyron IRL doet het in 20-21sec. maar het is natuurlijk een feit dat de Bug sneller en sneller blijft gaan op een gegeven moment
35,4 s - Corvette ZR1
Zotte verschillen! 14seconden verschil tussen een GT2RS en een SLS bijvoorbeeld ->
Goeie acteur. Mooie clip van die gasten. Heel professioneel gedaan met een gemaakt onprofessionele look & feel. Hilarisch die scene aan dat gedenkteken en dat motiefje van die vlag, volkslied op gsm etc. Schitterend.
Knap filmpje dat wel. Maar als er ene zo dicht op mijn gat komt rijden, dan hou ik ook in hoor, dan kan je denken dat je 'gewonnen' bent, dit doe je niet op de weg en al zeker niet in zo'n verkeer. Pubers.
Acceleratie gaat zo steriel. Ben echt geen fan van die dubbele koppelingen. Bugatti is wel snel, maar ik had het verschil veel groter verwacht. Enneu, die staan gewoon stil op de openbare weg? Wat een gekken. Snelheid is al niet normaal, maar over gans de breedte gaan zitten dragracen is er zo over dat het alleen in Rusland kan, of waar is het misschien?
Knap filmpje dat wel. Maar als er ene zo dicht op mijn gat komt rijden, dan hou ik ook in hoor, dan kan je denken dat je 'gewonnen' bent, dit doe je niet op de weg en al zeker niet in zo'n verkeer. Pubers.
35,4 s - Corvette ZR1
Heb al een ZR1 dat zien doen in 32.6 seconden.. de Veyron zal z'n LC ook niet gebruikt hebben medunkt.
Comment