Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRustig jonge.. Het is toch niet dat "die personnen" de wagen direct voorbij vlammen als deze opzij gaat? Ze lachen er zelfs nog naar, gewoon wat spelen moet toch kunnen?
Maar toch nog even: 120km/h is 36 meter per seconde. Stel dat ze dus 36m/s doen, zie jij 36m tussenafstand? Dat geeft je bij een noodsituatie 1 seconde reactietijd. Dan moet je behoorlijk bij de pinken zijn hoor.
Ik zie zelfs nog niet geen 18m afstand, dus dat moet een superman achter het stuur zijn die consistent binnen de 0,5s reageert. En dat is snel hoor. En na die halve seconde rij je nog altijd even snel, pas daarna gaat je snelheid naar beneden doordat je voet op het pedaal begint te drukken.
Nee, dit is risky business. Dat heeft niet veel met spelen van doen. Dus ik blijf erbij dat het nogal puberaal gedrag is. Ze geven geen blijk dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Ik rij ook graag snel, maar wel waar de omstandigheden dat toelaten. Niet iedereen rondom is even alert, heeft even goed reflexen of wagenbeheersing. Tot zover deze lezing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichtenblahblahblah ...Ik zie zelfs nog niet geen 18m afstand, dus dat moet een superman achter het stuur zijn die consistent binnen de 0,5s reageert. En dat is snel hoor. En na die halve seconde rij je nog altijd even snel, pas daarna gaat je snelheid naar beneden doordat je voet op het pedaal begint te drukken ... blahblahblah
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Die kerel maakt altijd coole filmpjes trouwens.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Bug is toch wel nog een pakje vlotter. En dan nog, ik blijf 't gevoel hebben dat die bug dat met de vingers in de neus doet, terwijl een getunede sportauto (er zijn er wel meer die de prestaties van de Veyron benaderen) dat altijd erg gestressed doen. Logisch ook, in zekere zin. Prijsverschil is er anderzijds ook wel niet naast.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
Comment