Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
't Is onverantwoord, maar dat moet zo vet zijn! Ik zou het direct ook doen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenRare jongens die Japanners.
Die waren zoo goed! Echt geweldig klipje, thx!
En van de Jappen: tsja, nu weten we waar TopGear de mosterd haalt he. Aan die Japanse Best Motoring International-video's ben ik verslaafd. Heb ze al proberen vinden op dvd, maar altijd zonder ondertitels en mijn japans, ja, je weet wel...
Onegai shimasu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenserieus pk verschil en toch loopt de audi niet weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOoit ingehaald door een F430, zag je die vlammen de hele tijd toen hij op het gas ging.
(zoals in de openingsscene van "Miami Vice")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOoit ingehaald door een F430, zag je die vlammen de hele tijd toen hij op het gas ging.
(zoals in de openingsscene van "Miami Vice")
Comment
-
(zoals in de openingsscene van "Miami Vice")+ YouTube Video
Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Ubervette sounds!! Vooral de LP640 met straight pipes!
Let ook op de bestuurder van de California die zijn wagen niet de baas kan:p.
Hoe zet je nu ook weer een Youtube venster in een topic?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenUbervette sounds!! Vooral de LP640 met straight pipes!
Let ook op de bestuurder van de California die zijn wagen niet de baas kan:p.
Hoe zet je nu ook weer een Youtube venster in een topic?
http://www.youtube.com/watch?v=DDuVZ...=QL&playnext=1+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Man man toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenOver vlammen zien uitslaan bij het gas geven gesproken. (Niet met een wagen maar toch...) We stonden op Heathrow eens als eerste te wachten om op te stijgen na een Concorde, toen die vertrok was het, langs achter gezien, een vuurzee, en onze Sabena (toen nog) 343 die stond te schudden en te rammelen dat het niet schoon was. Zoiets indrukwekkends had ik nog nooit gezien noch heb ik het nog eens gezioen erna. We zaten in de wachtzaal te wachten toen die toekwam op Heathrow en die ganse glazen wand van zo'n meter of 10 - 12 hoog (denk ik) die stond daar te rammelen, ook het lawaai dat dat spel maakte bij het neerkomen was ongelooflijk.
Zonde dat ze die hebben afgeschaft, m'n vader had me beloofd daar ooit es naar amerika mee te gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Comment