Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(titel zegt Skyline maar ge ziet logo op dashboard, dus normaal GT-R)
R34 is een Skyline he Vanaf de R35 hebben ze de Skyline naam laten vallen.
Moet wel ff pijn gedaan hebben voor de Buggie owner. Langs den andere kant ... als ge elke keer 2 minuten nodig hebt om banden ed op temperatuur te krijgen zijt ge ook wel zwaar geschoren IRL. Tegen den tijd dat ge klaar staat is die Veyron al terug thuis.
R34 is een Skyline he Vanaf de R35 hebben ze de Skyline naam laten vallen.
Moet wel ff pijn gedaan hebben voor de Buggie owner. Langs den andere kant ... als ge elke keer 2 minuten nodig hebt om banden ed op temperatuur te krijgen zijt ge ook wel zwaar geschoren IRL. Tegen den tijd dat ge klaar staat is die Veyron al terug thuis.
Wekelijks een koppeling vervangen en een motorblok dat na 2 weken al gezakt is naar 800pk, en uiteindelijk nog een paar maand meegaat, zal waarschijnlijk ook niet zo interessant zijn.
Neem ook wel aan dat die r34 op dragradials reed, ken er wel een paar die de veyron achter zich laten, probleem is wel dat de veyron dat telkens opnieuw kan en de anderen ofwel hun motor ofwel hun versnellingsbak moeten vernieuwen
En da is dit seizoen dus 3-4 keer gebeurd he. Ni te schatten die mannen. Balls of steel + een gigantische winners-mentaliteit en mekaar niet uit kunnen staan = spektakel gegarandeerd.
Wekelijks een koppeling vervangen en een motorblok dat na 2 weken al gezakt is naar 800pk, en uiteindelijk nog een paar maand meegaat, zal waarschijnlijk ook niet zo interessant zijn.
die nissanblokjes kunnen wel wat aan,
het verschil is zoals aangehaald dat een buggy erop voorzien is,
zoon nissan eigenlijk niet, MAW indien ze toch iets zijn vergeten aan te passen heb je binnen de kortste keren brokken.
maar als het goed gedaan is, is er normaalgezien geen reden om elke 2 weken de motor te reviseren of een andere boite te steken.
die nissanblokjes kunnen wel wat aan,
het verschil is zoals aangehaald dat een buggy erop voorzien is, zoon nissan eigenlijk niet, MAW indien ze toch iets zijn vergeten aan te passen heb je binnen de kortste keren brokken.
maar als het goed gedaan is, is er normaalgezien geen reden om elke 2 weken de motor te reviseren of een andere boite te steken.
De uiteindelijke commercial vind ik eigenlijk maar niks.
Het is allemaal wel mooi gemaakt en de idee er achter vind ik leuk maar het spotje zelf vind ik saai.
De uiteindelijke commercial vind ik eigenlijk maar niks.
Het is allemaal wel mooi gemaakt en de idee er achter vind ik leuk maar het spotje zelf vind ik saai.
Comment