Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1000pk Nissan R34 GT-R vs 1000pk Bugatti Veyron

(titel zegt Skyline maar ge ziet logo op dashboard, dus normaal GT-R)

Portfolio
    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      En gaan!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Spectaculaire rijstijl! Leuk om te zien.

En die impreza is zo knap in dat grijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
        + YouTube Video

1000pk Nissan R34 GT-R vs 1000pk Bugatti Veyron

(titel zegt Skyline maar ge ziet logo op dashboard, dus normaal GT-R)
        R34 is een Skyline he Vanaf de R35 hebben ze de Skyline naam laten vallen.

Moet wel ff pijn gedaan hebben voor de Buggie owner. Langs den andere kant ... als ge elke keer 2 minuten nodig hebt om banden ed op temperatuur te krijgen zijt ge ook wel zwaar geschoren IRL. Tegen den tijd dat ge klaar staat is die Veyron al terug thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          R34 is een Skyline he Vanaf de R35 hebben ze de Skyline naam laten vallen.

Moet wel ff pijn gedaan hebben voor de Buggie owner. Langs den andere kant ... als ge elke keer 2 minuten nodig hebt om banden ed op temperatuur te krijgen zijt ge ook wel zwaar geschoren IRL. Tegen den tijd dat ge klaar staat is die Veyron al terug thuis.
          Wekelijks een koppeling vervangen en een motorblok dat na 2 weken al gezakt is naar 800pk, en uiteindelijk nog een paar maand meegaat, zal waarschijnlijk ook niet zo interessant zijn.

Comment

• Neem ook wel aan dat die r34 op dragradials reed, ken er wel een paar die de veyron achter zich laten, probleem is wel dat de veyron dat telkens opnieuw kan en de anderen ofwel hun motor ofwel hun versnellingsbak moeten vernieuwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              FUCK

Kiekenvel!
              En da is dit seizoen dus 3-4 keer gebeurd he. Ni te schatten die mannen. Balls of steel + een gigantische winners-mentaliteit en mekaar niet uit kunnen staan = spektakel gegarandeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ni te schatten die mannen. mekaar niet uit kunnen staan
                Beetje zoals gij en den Thibault?

Comment

• Oei oei, hebben ze ruzie?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik weet van niks in elk geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                      Wekelijks een koppeling vervangen en een motorblok dat na 2 weken al gezakt is naar 800pk, en uiteindelijk nog een paar maand meegaat, zal waarschijnlijk ook niet zo interessant zijn.
                      die nissanblokjes kunnen wel wat aan,
                      het verschil is zoals aangehaald dat een buggy erop voorzien is,
                      zoon nissan eigenlijk niet, MAW indien ze toch iets zijn vergeten aan te passen heb je binnen de kortste keren brokken.
                      maar als het goed gedaan is, is er normaalgezien geen reden om elke 2 weken de motor te reviseren of een andere boite te steken.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Wil niemand op ideëen brengen(@1.30)
                          Gallardo Twin Turbo, dyno, drag strip, vbox, gopro videos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                            die nissanblokjes kunnen wel wat aan,
                            het verschil is zoals aangehaald dat een buggy erop voorzien is,
                            zoon nissan eigenlijk niet, MAW indien ze toch iets zijn vergeten aan te passen heb je binnen de kortste keren brokken.
                            maar als het goed gedaan is, is er normaalgezien geen reden om elke 2 weken de motor te reviseren of een andere boite te steken.
                            En dochter Nissan ?? Is dat ook zo'n straffe ???

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Zalig nekmatje.
                                Gekke kerel precies wel, op zijn sletskes

Maar wat een zalig spel! Enig idee wat dat is?
                                Last edited by ; 12/01/2011, 22:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                  Zalig nekmatje.
                                  Gekke kerel precies wel, op zijn sletskes

Maar wat een zalig spel! Enig idee wat dat is?
                                  hij kan er best weg mee mijn gedacht..

Audi V8, 40v 400hp... lees ik op zijn you-tube kanaal
                                  Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• De uiteindelijke commercial vind ik eigenlijk maar niks.
                                    Het is allemaal wel mooi gemaakt en de idee er achter vind ik leuk maar het spotje zelf vind ik saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      De uiteindelijke commercial vind ik eigenlijk maar niks.
                                      Het is allemaal wel mooi gemaakt en de idee er achter vind ik leuk maar het spotje zelf vind ik saai.
                                      Dwaze reclamespot idd.

Comment

• Edit: foutje, verplaatst naar humor topic
                                        Last edited by ; 15/01/2011, 13:57.

Comment

Working...
                                        X