Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• barthez zot filmke !! :o

deed me hier aan denken
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    Last edited by ; 02/02/2011, 23:10.

Comment

• Toch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
      De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.

+ YouTube Video
      Last edited by ; 03/02/2011, 11:58.

Comment

• AI AI AI AI XD

zitten zware tussen z

Comment

• + YouTube Video

lol, checkn @ 1minuut wat een asociaal gedrag

nog meer associaal gedrag:

+ YouTube Video
          Last edited by ; 03/02/2011, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Toch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
            De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.

+ YouTube Video
            Een Noor heeft mij nog verteld dat we klinken als Ijslanders ook

Maar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
            passeren in dit filmpje?
            Bijvoorbeeld op 1:57

Comment

• @ djenne zouden dit geen fordjes zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Maar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
                passeren in dit filmpje?
                Bijvoorbeeld op 1:57
                RWD Toyota Starlets volgens mij.

Comment

• Toyota Starlet als 'k me niet vergis...

Comment

• ja nee die op 1:57 is geen ford XD

Comment

• + YouTube Video

HAH XD gps ...

Comment

• Knappe filmpjes gerrit, knappe filmpjes.
                        Gelieve het humor- of wtf-topic op te zoeken. Hier zie ik liever mensen bochten pakken aan 200. Geen idioten een trap afrijden ofzo.

Comment

• ahn oei kzit hier inderdaad mee in het verkeerde topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door barthez Bekijk Berichten
                            + YouTube Video

Comment

• Knappe reportage op EXQI sport over de endurance le mans series! Nu aan de gang
                              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• merci evo! heb gezapt :p

oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uit wel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.

edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
                                ik kijk echt teveel tv en heb teveel vrije tijd
                                Last edited by ; 03/02/2011, 14:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  merci evo! heb gezapt :p

oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uit wel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.

edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
                                  ik kijk echt teveel tv en heb teveel vrije tijd
                                  Het zijn inderdaad vaak herhalingen, maar die le mans series was toch vet Op life tv blijven ze maar de rally van de condroz uitzenden Voor de examens heb ik die reportage gezien, nu anderhalve maand later zijn ze die nog altijd aan het uitzenden
                                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                                    RWD Toyota Starlets volgens mij.

Idd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.

In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.

Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Idd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.

In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.

Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.

.
                                      Vet, merci voor de info

Comment

• een tof aandenken aan mijn ex-wagen

Comment

• Ik vraag me af hoeveel wagens er zouden gesneuveld zijn bij het oefenen van al die stunts.

Sorry mocht dit hier al ergens staan.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X