Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Toch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.
+ YouTube Video
Comment
-
+ YouTube Video
lol, checkn @ 1minuut wat een asociaal gedrag
nog meer associaal gedrag:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenToch zit er ergens wel een potentiële nieuwe Finse wereldkampioen tussen.
De toeschouwers klinken soms als West-Vlamingen.
+ YouTube Video
Maar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
passeren in dit filmpje?
Bijvoorbeeld op 1:57
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMaar euh, weet er hier iemand toevallig wat die kleine autootjes zijn die we zoveel zien
passeren in dit filmpje?
Bijvoorbeeld op 1:57
Comment
-
-
-
merci evo! heb gezapt :p
oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uit wel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.
edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
ik kijk echt teveel tv en heb teveel vrije tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmerci evo! heb gezapt :p
oh btw, op life tv zenden ze ook veel auto beelden uit wel herhaling van een hele week iedere dag 't zelfde.
edit* dat is ook weer een herhaling :s heb da al es gezien dat hij bijna in die waterput reed -,-
ik kijk echt teveel tv en heb teveel vrije tijdDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenRWD Toyota Starlets volgens mij.
Idd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.
In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.
Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIdd,Toyota Starlet´s,hier te koop begin de jaren ´80,1300cc met 58 pk.
In die rallywagens is de motor meestal vervangen door een 1600 of 2 liter.
Aan het tempo waaraan ze die in dat filmke sloppen is het verwonderlijk dat er nog over zijn.
.
Comment
-
Ik vraag me af hoeveel wagens er zouden gesneuveld zijn bij het oefenen van al die stunts.
Sorry mocht dit hier al ergens staan.
Comment
Comment