Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fun

Maar geen helm of niks? Zo vreemd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
      Fun

Maar geen helm of niks? Zo vreemd...
      Dat vind ik ook, 000 wagen neemt toch officieel aan een rally deel dacht ik, ook al is het de 'wegbereider'.

Icefarmer zal dat wel kunnen bevestigen of niet.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Dat vind ik ook, 000 wagen neemt toch officieel aan een rally deel dacht ik, ook al is het de 'wegbereider'.

Denk dat een helm pas verplicht is vanaf de 00-wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              Schitterend!
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                Ja!

En ik heb dat gemist.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Schitterend!
                Voor soortgelijk spektakel: Spa 6 Hours eind september.
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Waarom zou ik dit moeten kunnen besvestigen???Ik zou het echt niet weten;

In Roeselare reden de V1- en de 00- allebei zonder helm.

Comment

• DE Franse wegen zijn een pak plezanter dan de belgische !...
                    ik heb veel mooier baantjes gedaan dat dit, maar om een of andere reden heeft de Gopro camera er de brui aan gegeven. hij is nu onderweg naar US of A voor garantie...

+ YouTube Video

het amusement

P.S. : Ik beschouw het zelf niet als een "knap" filmpje .. maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten

Comment

• Leuke baantjes

Comment

• Worthless without sound (intro overslaan, ga naar 2:12):

+ YouTube Video

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• + YouTube Video

Comment

• het enige wat ik me dan afvraag na het zien van die video is hoeveel heeft ferrari aan die 458 gesleuteld om hem tot de snelste te maken.

Comment

• jep, volgens mij klinkt die 458 niet helemaal standaard en het zou mij verbazen dat je de TC niet kunt uitzetten in de Mclaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                                jep, volgens mij klinkt die 458 niet helemaal standaard en het zou mij verbazen dat je de TC niet kunt uitzetten in de Mclaren
                                Misschien dat het niet mag bij testauto's zodat hij wat minder snel gecrasht wordt.

Comment

• Rauh-welt BEGRIFF
                                  Sorry, we couldn’t find that page

toch lekker hé die ouwe porsches
                                  Last edited by ; 24/06/2011, 18:04.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                      het enige wat ik me dan afvraag na het zien van die video is hoeveel heeft ferrari aan die 458 gesleuteld om hem tot de snelste te maken.
                                      Het is omdat het Ferrari is dat dat zo'n nieuw was, imo. Alle merken doen dat, en zeker deze die een auto met drukgevulde motor in een test hebben steken. Daar is 't "snel wat tunen" zo gepiept. AMS heeft er ooit nog een artikel over geschreven, en ik vraag me af hoeveel ze niét hebben gezegd toen want die mannen leven van de automerken.

Belachelijk dat Ferrari daar nu continu zo wordt over aangepakt... ze zondigen niet meer dan al de rest. In dit verhaal vind ik het des te pijnlijker (en een grote fout van het merk) dat McLaren een "brakke" MP4-12C aan Car uitleent, en dan nadien nog laat melden dat ze met hun testrijder na herstelling wel plots de snelste waren... Zorg dan dat ge meteen deftig materiaal aanlevert, seg. Zeker als ge zo van de toren blaast en de hele wereld al veel langer dan oorspronkelijk gepland in spanning houdt (er wordt nog steeds niet geleverd). Dat doet toch vermoeden dat ze last minute naar extra prestaties aan 't zoeken zijn omdat de 458 onverwacht 't gras van voor hun voeten is komen wegmaaien?
                                      Last edited by ; 24/06/2011, 20:21.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Die ferrari is toch echt wel fenomenaal. Ik ben er helemaal weg van. Dat geluid alleen al...

Maar qua looks toch de F430.

Jammer voor de Mclaren wel

Comment

Working...
                                          X