Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
DE Franse wegen zijn een pak plezanter dan de belgische !...
ik heb veel mooier baantjes gedaan dat dit, maar om een of andere reden heeft de Gopro camera er de brui aan gegeven. hij is nu onderweg naar US of A voor garantie...
het enige wat ik me dan afvraag na het zien van die video is hoeveel heeft ferrari aan die 458 gesleuteld om hem tot de snelste te maken.
Het is omdat het Ferrari is dat dat zo'n nieuw was, imo. Alle merken doen dat, en zeker deze die een auto met drukgevulde motor in een test hebben steken. Daar is 't "snel wat tunen" zo gepiept. AMS heeft er ooit nog een artikel over geschreven, en ik vraag me af hoeveel ze niét hebben gezegd toen want die mannen leven van de automerken.
Belachelijk dat Ferrari daar nu continu zo wordt over aangepakt... ze zondigen niet meer dan al de rest. In dit verhaal vind ik het des te pijnlijker (en een grote fout van het merk) dat McLaren een "brakke" MP4-12C aan Car uitleent, en dan nadien nog laat melden dat ze met hun testrijder na herstelling wel plots de snelste waren... Zorg dan dat ge meteen deftig materiaal aanlevert, seg. Zeker als ge zo van de toren blaast en de hele wereld al veel langer dan oorspronkelijk gepland in spanning houdt (er wordt nog steeds niet geleverd). Dat doet toch vermoeden dat ze last minute naar extra prestaties aan 't zoeken zijn omdat de 458 onverwacht 't gras van voor hun voeten is komen wegmaaien?
Comment